فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نشست خبری پرحاشیه مظلومی:سپاهان قهرمان نمی‌شد باید شک می‌کردیم؛

 

فوتبال روز:پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان حرف‌هایی زد که می‌تواند حاشیه‌هایی را در پی داشته باشد. او از دست‌هایی که در کارند تا استقلال نتیجه نگیرد، از حاشیه‌های به‌وجود آمده درباره بازیکنان، و از نشریاتی که به قول او اراجیف می‌نویسند حرف می‌زند.

 

سرمربی استقلال می‌گوید: «حرف‌های دل من یک کتاب است.» پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی فردا با ملوان اظهار داشت: باید دو دیدارمان با ملوان با جام حذفی و لیگ برتر را از هم تفکیک کنیم. فعلا همه تمرکز من روی دو مسابقه پایانی لیگ است. ملوان نفرات خوبی دارد. آنها همیشه در ورزشگاه آزادی فوتبال هجومی را انجام می‌دهند اما ما مقابل این تیم محکوم به پیروزی هستیم. اگر دومی را می‌خواهیم باید ببریم.  

 

وی افزود: بعد از حذف ناباورانه از لیگ قهرمانان آسیا بچه‌ها این موضوع را فراموش کردند آنها با همه وجود در این چند روز تمرین کردند. تا جایی که توان داشتم برای استقلال کار کردم. کسی کم‌فروشی نکرده است و به قول بعضی‌ها که تفسیرهای منفی دارند شاهکار و غیرت کرده‌اند. اگر غفلت نمی‌کردیم می‌توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. از این بازی‌ها درس گرفتیم و می‌خواهیم آینده خوبی داشته باشیم.  

 

مظلومی درباره شایعه حضور فرهاد مجیدی در اسپانیا برای گرفتن جایزه محبوب‌ترین فوتبالیست جهان گفت: فرهاد مجیدی ایران است و من یک ساعت پیش با او تلفنی صحبت کردم. اگر هم قرار بود به اسپانیا برود به او اجازه می‌دادم. هیچ‌وقت برای نتیجه‌ گرفتن بازیکن را خراب نمی‌کنم. مجیدی افتخار فوتبال ایران است و اگر تنها مهاجم تیم من هم بود باز او را به اسپانیا می‌فرستادم.  

 

وی درباره شایعه حضور میلاد میداوودی با وجود مصدومیت در دیدار با ملوان گفت: ما نمی‌خواهیم سرمایه خود را بسوزانیم. مصدومیت او هنوز کامل برطرف نشده است. مصدومیت میلاد یکی از بدشانسی‌های من بود. همیشه گفته‌ام کاش در بازی رفت ملوان 3 امتیاز مال آنها می‌شد اما ما میلاد را داشتیم. دکترها در حال تلاش هستند که او را برای بازی آخر به صورت نمادین برسانند.  

 

در ادامه این نشست خبرنگار سازمان لیگ از مظلومی پرسید آیا فکر نمی‌کنید در قبال شما بی‌انصافی می‌شود و مظلومی پاسخ داد: خیل عظیم هواداران، شرایط استقلال را درک می‌کنند. ما با تلاش و پشتکار دست به دست هم دادیم تا به این نقطه رسیدیم. اول فصل التماس می‌کردند که استقلال را تحویل بگیرم. من هنوز در استقلال کاری انجام نداده‌ام. تازه 9 ماه است در این تیم هستم. هیچ یک از ایده‌هایم اجرا نشده. خود فتح‌الله زاده به من گفت چهارمی برای استقلال کافی است. سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ذهنم خیلی درگیر است. باید هر روز با حواشی سر و کله بزنم و اجازه ندهم خیلی مسائل رسانه‌ای شود. به خاطر همین می‌گویم در استقلال خیلی کار دارم اگر بودجه فصل آینده را زود بدهند و تیم تقویت شود قول می‌دهم که استقلال قهرمان شود. وی درباره برنامه‌هایش گفت: قرارداد من با استقلال 2 ساله است. آدمی نیستم که پا پس بکشم. بعضی از دوستان خطی عمل می‌کنند. همین امروز یکی از روزنامه‌ها نظرسنجی گذاشته که من بمانم یا بروم. وجدان آنها کجا رفته است. اگر از استقلال فصل آینده انتقاد کنید همه وارد است چون فرصت دارم اما آقایان بدانید من با 4 نوشته از استقلال نمی‌روم به کسی هم باج نمی‌دهم. تا روز آخر مبارزه می‌کنم چون از برخی آقایان بازیکن نمی‌گیرم این رفتارها را می‌کنند.  

 

پرویز مظلومی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که ممکن است کمی شفاف‌تر صحبت کنید، گفت: آقایانی که با ما اینگونه مبارزه می‌کنند خودشان می‌فهمند من چه می‌گویم. یکی از نشریات که احترام خاصی برایش قائل هستم اراجیف می‌نویسد. این مطالب مربوط به امروز و دیروز نیست. دو ماه است که توی کار من می‌گذارند. من باج نمی‌دهم بازیکن هم از کسی نمی‌گیرم. بروید ببینید چقدر از استقلال پول گرفته‌ام. شاید اگر قرارداد کلان می‌بستم و خرج هم می‌کردم این کارها را نمی‌کردند. حرف‌های ته دل من یک کتاب است. سرمربی استقلال تاکید کرد: آقایان نقشه کشیدند من در جام حذفی موفق نشوم. چه اشکالی دارد اما آقایان به شما چه می‌رسد؟ تکلیف هواداران چه می‌شود؟ من به عشق این هواداران آمده‌ام، با صداقت کار کردم و هیچ کوتاهی انجام ندادم. نه زیر آبی رفتم نه بیراهه. حداقل شما رسانه‌ای‌ها من را می‌شناسید. وجدانتان کجا رفته است؟ مثلا اگر فلانی بیاید به نفع‌تان است؟ دنبال چه هدفی هستید؟ واقعا دلتان برای استقلال می‌سوزد؟ بعد از 20 سال دو دربی را پشت سر هم برده‌ایم اگر افراد دیگری این نتیجه را به دست می‌آوردند آن را به عرش می‌بردید. آقایان من پاک زندگی کرده‌ام و پاک هم می‌میرم.  

 

در ادامه مظلومی در خصوص برنامه‌های فصل آینده استقلال گفت: برنامه‌های وسیعی داریم. بازیکنان متعصب که غیرت دارند ولی تامین هزینه‌های آنها مهم است. باید با آنها تسویه حساب کنیم. این تیم از دو سال قبل هنوز دو میلیارد تومان بدهکار است. فتح‌الله زاده باید حساب سال‌های قبل را بدهد. بازیکنان اصلی حفظ شوند و مسلم بدانید بازیکنانی که با غیرت هستند، در تیم من جای خواهند داشت. اگر تیم خوب بسته شود، حتما تا فینال آسیا پیش خواهیم رفت. البته در غرب آسیا می‌توانیم مدعی باشیم ولی در شرق شک دارم چون آنها خیلی پیشرفت کردند.  

 

در پایان نشست خبری پرویز مظلومی صحبت‌هایش را اینگونه مطرح کرد: صراحتا اعلام می‌کنم اگر فصل بعد هر نتیجه‌ای اتفاق بیفتد، باختش به گردن من است و هیچ وقت بازیکنانم را مقصر نمی‌دانم و این را مقابل چشمان منتظری می‌گویم که اینجا به عنوان نماینده بازیکنان حضور دارند.

 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد