فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

الجزیره امارات 1-سپاهان ایران4/صدر نشینی سپاهان با تحقیر الجزیره

 

فوتبال روز:تیم فوتبال سپاهان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات به برتری رسید تا مقتدرانه صدرنشین گروه اول شود تا در مرحله یک‌هشتم نهایی میزبان بنیادکار ازبکستان شود.

 

الجزیره امارات 1- سپاهان ایران 4 

 

گل ها : باربار (14 )- (الجزیره )     جواد کاظمیان (31 )ابراهیم توره (61 )(71 )غلامرضا عنایتی (90 )(سپاهان )

ورزشگاه : محمد بن زاید ابوظبی تماشاگر : 2000

داور : چون میونگ یونگ (کره جنوبی ) 

اخطار : محمد مرزوق –ابراهیم مطر –باربار (الجزیره )-خسرو حیدری –ابراهیم توره (سپاهان ) 

 

الجزیره امارات : علی خسیف – عبدالله موسی – علی سالم عامری(ماتیوس دلگادا ) – محمد مرزوق – یاسر مطر(سالم عبید ) – ابراهیم دیاکی – سامی روبایا – اسماعیل خمیس زاید – احمد المهری – باربار – احمد جمعه 

 

سپاهان ایران : مهدی رحمتی – هادی عقیلی – محسن بنگر – جلال حسینی – امید ابراهیمی – هاشم بیگ زاده (محرم نوید کیا )– فابیو جان واریو – خسرو حیدری (محمدحسن رجب زاده )–احسان حاج صفی – ابراهیم توره – جواد کاظمیان (غلامرضا عنایتی )

سرمربی : امیر قلعه نویی 

 

شرح بازی :

سپاهان. صدرنشین گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان اسیا بدون دغدغه بابت صعود به مرحله 8 / 1 نهایی در شرایطی به ابوظبی پرواز کرد . که استرس سرگروهی در کالبد تیمی اانان احساس می شد . امیر قلعه نویی که به این موضوع خیلی زیاد واقف بود ، و نمی خواست در هیچگونه شرایطی امتیاز مهم میزبانی در مرحله حذفی را از دست بدهد . ترکیب تیمش را کاملا هجومی ارایش داد . امیر سپاهان با گماردن هاشم بیک زاده در سمت چپ خط دفاعی تیمش و بردن حاج صفی به یک خط جلوتر حکایت از اشتهای سیر ناپذیری ژ نرال برای پیروزی در اوردگاه امارات و سرگروهی تیمش داشت . طوفان سپاهانی ها در همان دقایق ابتدایی مسابقه چنان با توره کلید خورد . که تمامی بینندگان و حاضرین در ورزشگاه تکرار نتیجه پرگل دیدار رفت در اصفهان را داشتند . و این در شرایطی بود که بر خلاف جریان با زی یاران براگای برزیلی با باربارمهاجم خطرناک و جسور خود توانستند . گل اول مسابقه را به نفع خود رقم بزنند . با این وجود بعد از این گل حملات پر دامنه سپاهان بیشتر از جناحین شدت گرفت ، که جواد کاظمیان مهاجم نام اشنای فوتبال ایران توانست گل خورده را جبران کند . سرمربی جاه طلب سپاهان در شروع نیمه دوم با فراخواندن محرم نوید کیا هافبک طراح و بازیساز خود سعی در طرح ریزی حملات تیمی اش داشت . که در این کار نیز به وضوح موفق بود . مدافعان و هافبکهای طلایی پوشان تمامی توپها را برای ابراهیم توره فرستادند .تا وی در یک شب رویایی نقش تعیین کننده برای خودو تیمش را ایفا کند . 

 

 گلها :

1-0 (الجزیره ) : نفوذ باربار در پشت محوطه جریمه سپاهان و دفع ناقص توپ توسط محسن بنگر سبب شد . مهاجم الجزیره با شوت نوک پا دروازه سپاهان را باز کند .

1-1 (سپاهان ) : ارسال مواج خسرو حیدری از جناح راست در داخل محوطه جریمه الجزیره موجب شد تا توره قیچی برگردان بزند که توپ به جواد کاظمیان رسید وضربه پای چپ وی دروازه خسیف را گشود .

1-2 (سپاهان )  پاس عمقی و تودر فابیو جان واریو به توره رسید . که ابراهیم توره با فرار از کمند مدافعان الجزیره و با یک شوت روپا گل دوم طلایی پوشان را به ثمر رسانید .

1-3 (سپاهان ) : نفوذ حاج صفی مدافع چپ پای سپاهان وپاس رو به بیرون وی با شوت توره توام شد . و گل سوم رقم خورد .

1-4 (سپاهان ) : جلال حسینی پاس زمینی را برای محمد حسن رجب زاده فرستاد تا سانتر وی روی سر عنایتی جفت وجور شود و گل چهارم سپاهان با مهاجم مورد علاقه قلعه نویی کلید بخورد . 

 

موقعیت حساس :

(3  ) : پاس خسرو حیدری به توره رسید وشوت وی را علی خسیف به کرنر فرستاد .

(26 ) : وقتی امید ابراهیم پاس عمقی و تو در را برای توره ارسال کرد . علی خسیف با خروج از دروازه ودر حالت درازکش بخت مهم گلزنی را از توره گرفت .(41 ) شوت فابی جان واریو از بیست متری با برخورد به پای دروازه بان الجزیره راهی کرنر شد .

(45 ) : اسماعیل مطر کرنر را به شکل کوتاه دریافت کرد .انرا با ارسالی نرم به تیر دروازه مهدی رحمتی زد که در برگشت باربار توپ را از جلوی دروازه خالی به بیرون هدایت کرد .

(52 ):ارسال توره در دهانه دروازه الجزیره به جواد کاظمیان نرسید . و اه از نهاد هواداران برخاست .

(58 ) : ضربه فنی ابراهیم توره با نوک انگشتان علی خسیف به کرنر رفت . 

 

 

 

استفاده از خبرهای سایت  فقط با ذکر منبع  "فوتبال روز"  مجاز است.      

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد