فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استقلال 2- النصر 1؛حذف دومین تیم سازمان

 
فوتبال روز:تیم فوتبال استقلال با وجود پیروزی مقابل النصر عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

 

استقلال 2- النصر 1 

 

ورزشگاه آزادی

تماشاگر: حدود 70 هزار نفر

داور: ماساکی

کارت زرد : آرش برهانی از استقلال و محمد عید و بارناوی و عبدالله انزی از النصر. 

 

استقلال:
محمد محمدی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، هوار ملا محمد، ایمان مبعلی، فرهاد مجیدی، جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی( 77- هادی شکوری)، کیانوش رحمتی، آرش برهانی (68- اسماعیل شریفات) 

 

شرح بازی:

استقلال تهران و النصر عربستان در شرایطی پا به میدان مسابقه در استادیوم آزادی گذاشتند که تیم استقلال تهران نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار آن هم با اختلاف بیش از یک گل نیازمند بود. 

 

تیم النصر با ترکیب و سیستم دفاعی وارد زمین شد و در اکثر دقایق چشم به ضد حملات و اشتباهات خط هافبک استقلال دوخته بودند که در نیمه ی اول دو ضد حمله ی سریع را نیز پی ریزی کردند که بی نتیجه به پایان رسید. در آن سوی میدان اما، استقلال ایران برنامه ریزی حملات خود را از جناح راست خود جایی که مهدی امیر آبادی با نفوذهای خود برای مدافعان النصر دردسر ایجاد کرده بود پی ریزی کرده بود که در نیمه ی اول این حملات استقلال بی نتیجه ماند.

نیمه ی دوم هم با حملات استقلال ایران شروع شد ولی در ضد حمله ای که النصر عرسبتان در دقیقه ی 60 تیر خلاصی را به تور دروازه ی استقلال شلیک کرد ولی فرهاد مجیدی با همان تاکتیک امروز استقلال یعنی بازی مستقیم از جناح راست، با سانتر زیبا و دقیقا ملا محمد گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا تماشاگران حداقل امیدی را همچنان داشته باشند و دیدن بازی را به ترک استادیوم ترجیح دهند.

در ادامه، صرفا" بازی مستقیم بود که از تیم استقلال دیده میشد تا این سوال در ذهن ما تداعی شود که تاکتیک اصلی تیم پرویز مظلومی که یک هفته ی تمام روی این بازی زوم کرده بود، بازی مستقیم بود؟

ولی با نبوغ بازیکن باتجربه ی عراقی استقلال یعنی حوار ملا محمد ، این تیم در دقیقه ی 89 به گل برتری اما بی نتیجه ای دست یافت ولی همچنان تماشاگران را امیدوار نگه داشت. 6 دقیقه وقت تلف شده این انگیزه را برای تیم استقلال حفظ کرد تا بتوانند با اختلاف دو گل به برتری برسند.

 در همین وقت اضافه استقلال هرچه زد به در بسته خورد تا با 8 امتیاز وداعی تلخ با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. 

 

گل ها:

1-0:النصر ( 60 ):در حالیکه استقلال به دنبال گلزنی بود النصر توسط بدر المطاوی با ضربه ای دقیق توپ را از بالای سر محمد محمدی وارد دروازه ی استقلال کرد و به گل برتری رسید

1-1:استقلال ( 62 ) :با سانتری بلند از جناح راست از حوار ملا محمد برای فرهاد مجیدی، این بازیکن کهنه کار اما گلزن استقلال با ضزبه ی سرپنجمین گل خود در لیگ قهرمانان و اولین گل استقلال را در این دیدار به ثمر رساند.

1-2:استقلال (89 ): حوار ملا محمد با نبوغ خود از دفاع چند لایه ی استقلال توپ با شوتی دقیق و زیبا در داخا محوطه ی جریمه توپ را با دروازه ی دروازه بان وقت کش (!) النصر آشنا کرد.

برترین بازیکن: حوار ملا محمد به خاطر درصد بالای پاس های صحیح و دوندگی بی امان و مفید بازی کردنش لایق برترین بازیکن شدن در این دیدار است.بازیکنی که روی هر دو گل تیم خود به عنوان پاسور و گلزن نقش داشت. 

 

اتفاق ویژه:

علی علیفر گزارشگر بازی امروز چندین بار حین گزارش این جمله را بیان کرد: اکثر تماشاگران فوتبال دوست ایرانی نمیدانند که استقلال حتما باید با اختلاف بیش از یک گل این بازی را ببرد.!

قحتانی بازیکن النصر عربستان که به عنوان بازیکن جانشین در دقیقه ی 46 به میدان آمده بود، در دقیقه ی 72 با ویکتور آلبرتو بازیکن آرژانتینی تعویض شد و به خالت قهر به رختکن رفت.

تماشاگران با سوت پایان بازی بازیکنان استقلال را تشویق کردند.

در نیمه دوم بین استقلال و النصر حدود 200 تماشاگر در ضلع شمالی ورزشگاه پرچم کشور بحرین را نشان دادند و شروع به شعار دادن کردند که این اقدام تماشاگران با اعتراض سایر هواداران روبرو شد و با شعار فوتبال " با سیاست نمی‌خواهیم " اعتراض خود را نسبت به این هواداران نشان دادند. سپس گارد ویژه نیروی انتظامی به سمت این عده از تماشاگران رفت و آنها پرچم بحرین را جمع کردند. نظارت بر تماشاگران همچنان توسط گارد ویژه ادامه دارد. البته پس از گل تساوی استقلال پرچم بحرین مجددا در دست عده‌ای از تماشاگران قرار گرفت
 
 
 
استفاده از خبرهای سایت  فقط با ذکر منبع  "فوتبال روز"  مجاز است.      
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد