فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تاکید مجدد شریفی: کاشانی گفت از دایی اعتراف علنی می‌گیرم!

 

فوتبال روز:حاشیه های استعفای رییس اسبق کمیته انضباطی همچنان ادامه دارد. شریفی در گفتگو با بخش خبری 19شبکه اول به نقش کاشانی در این موضوع اشاره صریح دارد.

 

او گفت: من خودم می خواستم پس از پایان فصل بروم اما از 10روز قبل از رفتنم آقای کاشانی به همه گفته بود شریفی می رود ویک نفر به نام حسن زاده می آید. من رفتم ماجرا را به تاج ونبی هم گفتم.

وی ادامه داد:آقای کاشانی مکاتبات مکرری با سازمان تربیت بدنی انجام داده ونوشته بود که من رای بازی پرسپولیس واستیل آذین را قبل از ابلاغ به اطلاع دایی رسانده ام!خدا را شکر که هم آقای دایی تکذیب کردند وهم همان روز نماینده ایشان آقای بهمن دهقان آمدند فدراسیون وکلی داد وبیداد کردند. اگر دایی رای را می دانست چه نیازی به این سروصدا ها بود.شریفی افزود:در جلسه هیئت رییسه فدراسیون در شیراز آقای کاشانی این ادعا را تکرار می کند وحتی می گوید در این رابطه اعتراف دایی را هم علنی می گیرم. اگر بخواهید تلفنم را روی اسپیکر می گذارم تا خودتان هم بشنوید که دایی تایید می کند مفاد حکم را به او گفته اند.

> خوشبختانه مسئول حراست فدراسیون با دایی تماس می گیرد وایشان همه چیز را تکذیب می کنند. من هم رفتم فدراسیون آقای کفاشیان گفتند سعیدلو از عملکردتان ناراضی است وباید بروید. من هم استعفایم را بردم دادم دفتر آقای سعیدلو. این که ایشان می گوید استعفا را ندیده برایم عجیب است. مثل این است که پستچی نامه را به خانه شما می دهد. اگر مربوط به شما نبود به صاحبش ارجاع می دهید نه اینکه منکر همه چیز شوید. 

 

 

 

 استفاده از خبرهای سایت  فقط با ذکر منبع  "فوتبال روز"  مجاز است.   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد