فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سرپرست استقلال متخلف است/واعظ :فدراسیونی ها دروغگو هستند

 

فوتبال روز:ناگهان با سوژه تازه‌ای از دعوای تکراری بین مدیران جدید و قدیم استقلال مواجه شدیم. بحث، بحث حضور امیررضا واعظ‌آشتیانی در فهرست ارسالی استقلال به AFC است. مدیرعامل سابق استقلال به عنوان عضو هیات‌مدیره معرفی شده و از این بابت بسیار عصبانی است.

 

مدیرعامل سابق استقلال در مورد اظهار نظرهای متفاوت رئیس مجمع و سرپرست استقلال و اعضای فدراسیون، گفت: نه تنها سرپرست استقلال متخلف است بلکه فدراسیونی ها نیز کماکان ضد و نقیض هستند و به دروغگویی ادامه می دهند.

 امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اعلام اسامی اعضای سابق هیئت مدیره به AFC تخلف محض بوده و نباید به عنوان اعضای حال حاضر معرفی می شدند.

وی ادامه داد: جالب تر این است که رئیس سازمان لیگ این موضوع را منتفی اعلام کرده و گفته اسامی هیئت مدیره سابق معرفی نشده اما کفاشیان در اظهارات عجیب تر گفته است اگر واعظ ناراحت است اسم وی را حذف می‌کنیم.

آشتیانی در پایان گفت: هم اکنون فدراسیون و باشگاه استقلال در این باره تخلف انجام داده اند و با دروغگویی قصد دارند این مسئله را پنهان کنند اما به اعتقاد من تحت هر شرایطی باید با حقیقت عمل کنیم. 

 

 

 

 

 استفاده از خبرهای سایت  فقط با ذکر منبع  "فوتبال روز"  مجاز است.   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد