فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نگاهی به وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس با این باشگاه

 

فوتبال روز:شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید بیشتر از نیمی از بازیکنان پرسپولیس در پایان بازی‌های لیگ دهم قراردادشان با این تیم به پایان می‌رسد و در صورت عدم‌تمدید قرارداد، باید به فکر تیم جدیدشان باشند.

 

پرسپولیسی‌ها که در طول بازی‌های این فصل از وجود علیرضا حقیقی و رحمان احمدی درون دروازه استفاده کردند، در پایان بازی‌های این فصل فقط رحمان احمدی را در اختیار خواهند داشت و قرارداد حقیقی با پرسپولیس به پایان می‌رسد. حقیقی که تا پیش از این جزو بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس محسوب می‌شد، حالا از لیست سهمیه‌ها نیز خارج می‌شود تا با توجه به حواشی و عملکردی که او در بازی‌های لیگ دهم داشت، اما و اگرها در موردش بیشتر شود. حقیقی فوتبالش را در پرسپولیس آغاز کرد و باید دید باشگاه او را از دست خواهد داد یا نه. 

 
در بین مردان خط دفاعی پرسپولیس نیز احتمالا تغییر و تحولات زیادی به وجود خواهد آمد. شیث رضایی، بازیکن اخراجی سرخ‌ها که نتوانست تیمش را به طور کامل در بازی‌های لیگ دهم همراهی کند، هنوز برای یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و باید مسوولان باشگاه در مورد او تصمیم‌گیری کنند. ماندن یا رفتن او بستگی به سرنوشت دایی هم دارد. نورمحمدی که در ابتدای لیگ دهم به پرسپولیس پیوست، تا پایان لیگ یازدهم در خدمت سرخ‌ها خواهد بود و باشگاه نیز نظر مساعدی برای حفظ او دارد. در مقابل این دو بازیکن، دیگر مدافعان پرسپولیس قراردادشان با این تیم به پایان می‌رسد. سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، سکوبرت، علیرضا محمد، جلال اکبری و مجتبی شیری قراردادشان با باشگاه در پایان لیگ دهم به پایان می‌رسد و این سرمربی فصل آینده سرخ‌هاست که در مورد این افراد تصمیم‌گیری می‌کند. حمید علی‌عسگری، مدافع تیم پرسپولیس که توانست در لیگ دهم خوش بدرخشد و در پست‌های مختلفی به میدان برود، برای یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این می‌تواند خبر خوبی برای سرخ‌ها باشد. 

 
در بین هافبک‌های پرسپولیس هم قرارداد محمد منصوری، محمد پروین، مهدی شیری، مجتبی زارع، تیاگو فراگو و سامان آقازمانی با پرسپولیس به پایان می‌رسد و این سرمربی آینده سرخ‌هاست که در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌کند. از سوی دیگر محمد نوری باوجود صحبت‌های فراوانی که می‌شود با پرسپولیس قرارداد دارد و یک فصل دیگر نیز در اختیار سرخ‌ها خواهد بود.
امیرحسین فشنگچی، حسین بادامکی و مازیار زارع برای یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند و در این تیم خواهند ماند. البته باید دید در قرارداد آنها شرط و شروطی برای تمدید سال دوم گنجانده شده یا نه که اگر وجود داشته باشد، امکان جدایی وجود دارد. 

 
در خط حمله هم خانه‌تکانی زیادی در پرسپولیس اتفاق خواهد افتاد. قرارداد هادی نوروزی، مهاجم ملی‌پوش سرخ‌ها با این تیم تمام می‌شود و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد وارد بازار نقل و انتقالات شود. قرارداد وحید هاشمیان با پرسپولیس پنج ماهه بود و او نیز می‌تواند با خیال راحت وارد بازار نقل و انتقالات شود. از سوی دیگر قرارداد دو ساله آرفی هم پس از دو سال نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به پایان می‌رسد تا آقای مدل راهی تیم دیگری شود. غلامرضا رضایی، مهاجم ملی‌پوش سرخ‌ها نیز به دلیل قرارداد دو ساله‌ای که در اول فصل دهم با سرخ‌ها امضا کرد، برای لیگ یازدهم با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
با توجه به احتمالات و صحبت‌هایی که در مورد مدت قرارداد بازیکنان پرسپولیس وجود دارد، سرخ‌ها پس از پایان بازی‌های لیگ دهم نیمی از بازیکنان این فصل را در اختیار نخواهند داشت.  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد