فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افت شدید سهام رئال مادرید پس از حذف در لیگ قهرمانان اروپا

 

فوتبال روز:پس از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا کمپانی آدیداس تمدید قرارداد خود با این باشگاه را به جلسات آخر ماه می میلادی موکول کرد و همین مسئله افت شدید سهام مادرید را سبب شد.

 

به نقل از ال‌پایس اسپانیا، باشگاه رئال مادرید به عنوان ثروتمندترین باشگاه جهان به مدیریت فلورنتینو پرس به خاطر از دست دادن لیگ قهرمانان اروپا، همچنین ناکامی در لالیگا به شدت از سوی حامیان مالی خود تحت فشار است.
آدیداس که به خاطر برخی محدودیت‌ها در فروش محصولاتش طی چند روز قبل و بعد از قهرمانی رئال مادرید در جام حذفی به شدت دلخور است پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا باشگاه مذکور را به عدم تمدید قرارداد خود تهدید کرد.
این در حالی است که دو سال پیش خبر قرارداد 10 ساله آدیداس با رئال مادرید منتشر شده بود که این قرارداد جدا از قابل فسخ بودن مربوط به حضور آدیداس در تلویزیون و رادیو رئال‌مادرید است نه پیراهن، استادیوم و تیم‌های باشگاهی رئال.
سهام رئال مادرید نیز از صبح امروز دچار افت شدید در بورس پایتخت اسپانیا شده و هواداران رئال مادرید نگران سرمایه‌گذاری خود در این بخش هستند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد