فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ذوب آهن ۱- الامارات صفر/ ذوب آهن به عنوان تیم اول صعود کرد

 

فوتبال روز: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با برتری یک بر صفر برابر الامارات به عنوان تیم نخست گروه چهارم راهی مرحله بعد شد.

 

 ذوب آهن ۱- الامارات صفر 

 

 

گلها : محمد قاضی (78 )

ورزشگاه : راس الخیمه الامارات ، تماشاگر :

داور : عبدالبشیر (سنگاپور )

اخطار : شاهین خیری ،  علی احمدی (ذوب اهن ) ، هادج بوگوچی ، علی رابع ، احمد ابراهیم ، عبدالله علی (الامارات ) 

 

الامارات امارات : احمد ابراهیم ، حسن احمد ، علی رابع ، فیصل علی ، عادل درویش ، عدنان بلوشی حسین ، الشهی سیف ، عامر دیب ، هادج بوگوچی ، عبدالله علی ، محمد سالم هارب (ابراهیم عبدالله )

سرمربی : قاضی الغراری (تونس ) 

 

 ذوب اهن ایران : شهاب گردان ، سید محمدحسینی ، فرشید طالبی ، علی احمدی ، حسین ماهینی ، شاهین خیری ، محمد قاضی ، قاسم حدادی فر ، مهدی رجب زاده ، ایگور کاسترو (حمید شفاعت )، محمدرضا خلعتبری

سرمربی : منصور ابراهیم زاده 

 

شرح بازی : ذوب اهن ایران وقتی در هفته های پایانی لیگ برتر ، نشان داد که با قهرمانی در این مسابقات میانه خوبی ندارد ، در حالی در هفته پنجم واز دور برگشت لیگ قهرمانان اسیا قدم به راس الخیمه امارات گذاشت . که می خواست در امارات بعنوان اولین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بعنوان صدر نشین به دور بعد صعود کند . با این وجود منصور ابراهیم زاده کاری به رتبه تیم الا مارات در جدول لیگ قهرمانان و همینطور امارات نداشت . سرمربی ذوب اهن با ترکیب اصلی وثابت خود بدون دست کم گرفتن الامارات شاگردانش را روانه میدان کرد . مسابقه در نیمه اول با جنگ فیزیکی میان خط هافبک دوتیم اغاز شد . و این در شرایطی بود که مدافعان الامارات بخوبی با محمدرضا خلعتبری یارگیری و من تو من بازی میکردند .

شاگردان قاضی الغراری با حسن احمد چندین موقعیت خطرناک از طریق شوتزنی بر روی دروازه ذوب اهن بدست اوردند که با هوشیاری شهاب گردان و در برخی مواقع با خوش شانی به هدر رفت . نایب قهرمان اسیا در نیمه دوم همچون گذشته با تجمع در زمین خودی و بستن راه های نفوذ ، دل به ضد حملات دوخت . که باز هم با همین حربه و خلاقیت ایگور کاسترو و ضربه قاضی توانست بعنوان اولین تیم ایرانی جشن صعود به دور دوم لیگ قهرمانان اسیا را در راس الخیمه برپاکند . و نشان دهد که متفاوترین تیم و بین المللی ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان اسیاست .

 

  شرح گل : 0-1 (ذوب اهن ) وقتی ایگور کاسترو به قلب خط دفاعی الامارات زد . و از شکاف این خط اسیب پذیر توپ را به محمد قاضی سپرد . وی با یک بغل پا دروازه الامارات را باز کرد .  

 

دقایق حساس :

(9 ) شوت حسن احمد کاپیتان الامارات به شکل خیلی خطرناکی از کنار دروازه ذوب اهن به بیرون رفت .

(14 ) محمدرضا خلعتبری با شوتی سهمگین دروازه احمد ابراهیم را نشانه رفت . که وی با مشت توپ را برگشت داد.

(21 ) سانتر پای چپ قاسم حدادی فر را دروازه بان الامارات مانند عقاب با رفلکس فوق العاده در اغوش گرفت .

(32 ) محمد علی احمد وقتی در پشت محوطه ذوب اهن صاحب توپ شد ، از فاصله 20 متری شوتی خطرناک را نواخت ، که بخت با گردان یار بود که دروازه اش باز نشد .

(49 ) حسین ماهینی مدافع پیش تاخته ذوب اهن ، پا به توپ شوتی را روانه دروازه الامارات کرد . که احمد ابراهیم انرا به کرنر فرستاد .

(56 ) کاپیتان حدادی فر با شوت پای چپ خود اقبالش را برای گشودن دروازه الامارات ازمایش کرد که از روی تیر افقی به هدر رفت .

( 70 ) ضربه محمد قاضی در محوطه 18 قدم الامارات توسط احمد ابراهیم بر روی سر مدافعان و مهاجمان برگشت داده شد . که شیطنت خلعتبری که میخواست با دست توپ را وارد دروازه کند منجر به درگیری وی و احمد ابراهیم شد . که داور با کارت زرد دروازه بان الامارات را جریمه کرد .

  

اتفاق ویژه :در اواسط نیمه دوم و زمانی که ذوبی‌ها برای باز کردن دروازه حریف تلاش می‌کردند برخوردی بین خلعتبری و مدافع و دروازه‌بان تیم الامارات به‌وجود آمد که موجب درگیری فیزیکی بین آنها شد. در پایان این درگیری داور مسابقه احمد ابراهیم الشارجی، دروازه‌بان الامارات را با کارت زرد جریمه کرد.

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد