فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استقلال ۲ - السد ۲ / استقلال با تساوی مقابل السد امیدوار ماند

 

فوتبال روز: سرنوشت صعود تیم فوتبال استقلال با تساوی برابر السد به روز آخر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کشیده شد.

 

دیدار تیم‌های السد قطر و استقلال ایران در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم از ساعت 19:55 در ورزشگاه جاسم بن‌حمد قطر آغاز شد که این مسابقه با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید. این در حالی بود که آبی‌پوشان در نیمه اول با برتری 2 بر صفر به رختکن رفته بودند.
فرهاد مجیدی در دقایق 5 و 39 نیمه اول برای استقلال گلزنی کرد. خلفان ابراهیم و حسن خالد الهایدوس هم در دقایق 55 و 76 گل‌های السد را وارد دروازه استقلال کرد.

استقلال با این نتیجه 5 امتیازی شد و همچنان به صعود از گروه خود امیدوار ماند، اما السد با 9 امتیاز صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.
دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان هم از این گروه فردا به میزبانی النصر برگزار می‌شود.
قضاوت این مسابقه بر عهده ویلیامز بنجامین از استرالیا بود که به هوار محمد و کیانوش رحمتی از استقلال و لی جونگ سو از السد کارت زرد نشان داد. 
 

 استقلال:
محمد محمدی، امیرحسین صادقی (5+90 - مهدی امیرآبادی)، پژمان منتظری، هادی شکوری، جواد شیرزاد، آندره لوئیز (70 - سیدمهدی سیدصالحی)، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی، مجتبی جباری، هوار محمد (79 - فرزاد آشوبی) و فرهاد مجیدی.
سرمربی: پرویز مظلومی

* جدول رده‌بندی گروه دوم:
1- السد قطر - 5 بازی - 9 امتیاز - تفاضل 2+
2- النصر عربستان - 4 بازی - 5 امتیاز - تفاضل صفر
3- استقلال ایران 5 بازی - 5 امتیاز - تفاضل صفر
4- پاختاکور ازبکستان 4 بازی - 4 امتیاز - تفاضل 2- 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد