فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی دایی: این تلخ‌ترین پیروزی تاریخ زندگی ورزشی‌ام بود

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی ضمن ابراز ناراحتی از حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما در این بازی خیلی خوب بودیم و خیلی خوب بازی را شروع کردیم. ما سرتر از الاتحاد بودیم.

 

دایی ادامه داد: از خط دفاعی‌ام کاملا راضی‌ام چرا که در این بازی هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و دو گلی که خوردیم هم از روی ضربات ایستگاهی بودیم. با این حال الاتحاد تیم بسیار قدرتمندی بود و گل اول آنها باعث شد که برای دقایقی از بازی تمرکز ما به هم بخورد. با این حال ما باز هم به خود آمدیم و بازی را در دست گرفتیم. 

 

دایی با بیان اینکه تلخ‌ترین پیروزی زندگی ورزشی خود را امشب با پرسپولیس به دست آورده گفت: بر خلاف آنچه که شما مطبوعات نوشته بودید، الاتحاد با تیم اول خود به تهران آمد و همه بازیکنان اصلی خود را هم در اختیار داشت اما خوشحالم که در یک بازی حیثیتی توانستیم این تیم را شکست دهیم و تشکر می‌کنم از بازیکنانم که با جان و دل برای تیم‌شان زحمت کشیدند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه حالا باید حسرت بازی‌های گذشته را بخوریم گفت: اگر در بازی با الوحده و بنیادکار در تهران نتایج لازم را کسب کرده بودیم، الان وضعیت بهتری داشتیم و حال باید حسرت آن بازی‌ها را بخوریم. با این حال این فوتبال است. ان‌شاءالله در ادامه بازی‌های لیگ نتایج خوبی بگیریم و فصل را به خوبی به پایان ببریم. البته ما در بازی‌های لیگ هم موقعیت‌های زیادی برای نزدیک شدن به صدر جدول داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.ان‌شاءالله این موضوع درسی شود برای من نوعی، بازیکنان و تیم پرسپولیس.

از علی دایی درباره حاشیه‌هایی که برخی افراد در ورزشگاه به وجود آورده بودند پرسیده شد که سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: من آدم سیاسی نیستم و یک فرد ورزشی‌ام و تنها به فوتبال فکر می‌کنم و اینکه مسائل ورزشی را در زمین پیاده کنم. اما از آنجایی که آدمی سیاسی نیستم، نه این چیزها را دوست دارم و نه درباره آنها صحبت می‌کنم.

علی دایی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیستید که با اتفاق‌های رخ داده در بازی امروز پرسپولیس از بازی‌های خانگی محروم شود، گفت: شما خودتان ما را به دادگاه می‌برید و محکوم می‌کنید. نمی‌دانم شما از این سوال‌ها چه سودی می‌برید. اگر پرسپولیس محروم شود، چه چیزی به شما می‌رسد؟ سوال شما خیلی بی‌مورد است. حالا اگر پرسپولیس محروم شود، من چه کار می‌توانم بکنم. مگر من مالک باشگاهم و یا صاحب پرسپولیس.

وی در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: متاسفانه شما همیشه منفی‌بافی می‌کنید و به حاشیه می‌روید.

علی دایی درباره این موضوع که اگر امتیازهای پرسپولیس و بنیادکار در روز آخر بازی‌ها مساوی شود، کدام تیم به مرحله بعد صعود می‌کند، گفت: اگر این اتفاق بیفتد، بازی رودررو را نگاه می‌کنند و ما عملا حذف شده‌ایم و در این بازی هم برای اعتبارمان بازی کردیم.

در این لحظه خبرنگاری از دایی پرسید، شاید با توجه اتفاق‌های پیش آمده در بازی امروز الوحده قصد داشته در حمایت از تیم عربستانی به بنیادکار ببازد تا یک تیم ایرانی به مرحله بعد صعود نکند، گفت: نه این حرف‌ها دیگر چیست؟ درست است که ما گفتیم عصر ما عصر کامپیوتر و ارتباطات است اما دیگر نه این قدر! من تعجب می‌کنم از این سوال‌ها. اصلا جای این سوال‌ها در این نشست خبری نیست. اگر الوحده این بازی را می‌برد، حتی می‌توانست به صعود امیدوار باشد و این سوال اصلا درست نیست. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد