فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بارسا - رئال ال‌کلاسیکویی ویژه؛ نیوکمپ فینالیست را مشخص می‌کند

 

فوتبال روز: آخرین ال‌دربی‌کلاسیکو هجده‌روزه میان بارسلونا و رئال‌مادرید با شرایطی متفاوت نسبت به گذشته برگزار می‌شود

 

 

 

 

  فرداشب (سه‌شنبه) چهارمین مصاف 18 روزه گذشته این دو تیم همیشه رقیب سرزمین ماتادورها و قاره اروپا در شرایطی در ورزشگاه نیوکمپ و در قالب بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان انجام خواهد شد که سه بازی اخیر میان این دو حریف، یک‌تساوی، یک برد برای رئال و قهرمانی در جام حذفی و یک پیروزی جنجالی برای بارسا را به‌همراه داشته است.
شاگردان پپ که در بازی رفت با دو گل لیونل مسی بر شاگردان ده نفره خوزه مورینیو غلبه کردند، با توجه به پشتوانه‌ خوبی که در بازی رفت و نزد حریف برای خود اندوخته‌اند، با اتکا به حمایت تماشاگرانش خواهان کسب بردی دیگر است تا به ایستگاه آخر ( بازی نهایی) در ویمبلی لندن برسد.

در مقابل رئالی‌ها با جوی که خوزه مورینیو در چند روز گذشته پس از ناکامی هفته گذشته بوجود آورد، به ظاهر تیمی تسلیم‌شده و بی‌انگیزه برای این رویارویی هستند.
اما گواردیولا همانند دیگر کارشناسان نیک می‌داند مربی تیم رقیب که استاد جنگ روانی در حاشیه بازی است، در پشت چنین دیوار کاذبی، زمینه‌‌چینی‌های لازم روحی و فنی برای تیمش کرده تا بتواند با استفاده از مردان بزرگ خود، نزد کاتالانی‌ها نتیجه‌ای متفاوت برای جبران بگیرد.

مردان مادریدی کاملاً به قدرتمندی بارسا اعتقاد دارند و غیبت اجباری مردانی همچون په‌په و سرخیو راموس و همچنین نبود مورینیو به‌دلیل محرومیت بر روی نیمکت رئالی‌ها بیش از پیش در روند حرکتی این تیم تاثیرگذار خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد