فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ انتقام سخت بارسا از رئال در دیدار جنجالی

 

فوتبال روز: بارسلونا با شکست‌دادن رئال مادرید انتقام باخت هفته گذشته را از شاگردان مورینیو گرفت.

 

  رئال مادریدصفر - بارسلونا ۲

دومین شب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با جدال رئال و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار شد تا سومین ال‌کلاسیکو دربی این بار در اروپا پیگیری شود.
در این دیدار شاگردان گواردیولا موفق شدند با گلزنی لیونل مسی در دقایق 76 و 87 رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو و مقابل دیده‌گان هوادرانش با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کنند.

*شرح بازی:
در نیمه اول این بازی، هر دو تیم در ابتدا به‌فکر محک زدن یکدیگر بودند و بازی محتاطانه‌ای را به‌نمایش گذاشتند که تا حدودی بارسا با دراختیار گرفتن میانه میدان برتری نسبی به رئال داشت.
شاگردان مورینیو نیز با دوندگی بالا و ایجاد پرس در بازی، مردان گواردیولا را مجبور به‌عقب نشینی کردند، اما همچنان برای تصاحب توپ تحت تاثیر پاس‌های متوالی بارسا بودند.

این روند تا میانه نیمه اول ادامه داشت و دو تیم در خلق موقعیت‌های خطرناک بر روی دروازه یکدیگر ناکام بودند.
در ادامه بارسا تک موقعیت‌هایی را بر روی دروازه کاسیاس تدارک دید که عکس‌العمل این بازیکن مانع فروریختن دروازه میزبان شد.
در اواخر نیمه اول، درگیری بازیکنان باعث شد تا هر دو تیم اعتراضاتی نسبت به قاضی میدان داشته باشند که داور آلمانی، بازی را تحت کنترل قرار داد.

شاگردان مورینیو در وقت‌های اضافه نیمه اول موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه والدس دروازبان بارسا ایجاد کردند که عکس‌العمل این دروازبان مانع فروپاشی دروازه شاگردان گواردیولا شد.
در نهایت تلاش 2 تیم در پایان نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار را هر 2 تیم هجومی آغاز کردند و حملات خطرناکی را بر روی دروازه یکدیگر بوجود آوردند، اما همچنان در فروریختن دروازه یکدیگر ناکام بودند.
در ادامه بازی، په‌په خطایی را بر روی بازیکن بارسا انجام داد که با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد تا رئال از دقیقه 61 ده‌نفره به ادامه کار بپردازد.
اخراج مدافع پرتغالی رئال، اعتراض مورینیو سرمربی این تیم را به‌همراه داشت که داور آلمانی، آقای خاص را نیز از روی نیمکت اخراج کرد تا اعتراض هواداران رئال بیش از پیش افزایش یابد.

پس از این درگیری و جنجال در سانتیاگو برنابئو، 2 تیم به ادامه بازی پرداختند و روی فرار زیبای آفلای از سمت چپ دفاعی رئال و جاماندن سرخیو راموس، لیونل مسی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و این مهاجم آرژانتینی دروازه کاسیاس را در دقیقه 76 گشود تا شاگردان گواردیولا در خانه رئال پیش بیافتند.
در ادامه باز هم مسی در دقیقه 87 موفق به گلزنی شد تا بارسا انتقام سختی را از شاگردان مورینیو در فاصله یک‌هفته گرفته باشند.
مسی با این گل رکورد خود را در لیگ قهرمانان این فصل بهبود بخشید و با 11 گل در 11 مسابقه در آستانه بهترین گلزن اروپا قرار گرفت.
دیدار برگشت این دو تیم سه‌شنبه هفته آینده در نیوکمپ برگزار خواهد شد. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد