فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته سی و یکم لیگ برتر/ پرسپولیس 5 - نفت 1

 

فوتبال روز:تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 5 بر یک تیم نفت تهران را شکست داد.

 

پرسپولیس 5 - نفت 1 

 

گل ها : حمید علی عسگری ( 17 و 60 )، حسین بادامکی ( 47 )، هادی نوروزی ( 77 ) ، سجاد فیض الهی ( 84 )، تیاگو ( 92 ).
تماشاگر: حدود 4 هزار نفر
 داور: هدایت الله ممبینی

اخطار: سیامک کوهنورد ( 12 )، مازیار زارع ( 13 )، محمد نوری ( 22 )، مارسیو خوزه ( 31 )، سکو برت (36 )

پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سید جلال اکبری( از دقیقه 69 ابراهیم‌ شکوری)، مجتبی شیری، سامان آقازمانی، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد منصوری( از دقیقه 75 امیر حسین فشنگچی)، محمد نوری( از دقیقه 79 تیاگو فراگو)، حمید علی عسگر، سکوبرت و هادی نوروزی
 سرمربی: علی دایی

نفت تهران: حسین آشنا، مارسیو خوزه، حمید رضا فتحی، میثم آقابابایی، امیررضا خان‌محمدی، علیرضا عزتی، خلدون ابراهیم، محمدرضا ناصحی( از دقیقه 54 مهدی محمد‌زاده)، حسین امامیان، سیامک کوهنورد، بهمن طهماسبی( از دقیقه 60 سجاد فیض‌الهی)
سرمربی: حسین فرکی

شرح بازی:
 پرسپولیس پس از دو برد متوالی در لیگ برتر و شکست نا به هنگامی که مقابل دیدگان هواداران خود در استادیوم آزادی تهران مقابل بنیادکار متحمل شد، این دیدار را برای هواداران خود بی اهمیت کرد تا چیزی حدود 4000 نفر برای تماشای این دیدار به استادیوم بیایند. بازی به صورت کاملا متعادل و مخک زدن دو تیم از یکدیگر شروع شد ولی چیزی گه در این دیدار نمایان بود ، بی برنامگی دو تیم برای این بازی نسبتا مهم بود.در این دیدار بیشتر شاهد صحنه ها و درگیری های فیزیکی بین بازیکنان دو تیم بودیم تا تاکنیک تیمی، به طوری که در نیمه ی اول شاهد حارج شدن 5 کارت زرد از جیب داور بودیم. بازی به صورت کاملا متعادل پیش میرفت که حمید علی عسگری از روی سانتر کوتاه محمد منصوری از جناح راست پرسپولیس، نهایت استفاده را برد تا اولین گل سرخپوشان در این دیدار به ثمر برسد. نیمه ی اول به همین با همین تک گل به پایان رسید.
 در شروع نیمه ی دوم ، پرسپولیس بازی را طوفانی آغاز کرد و موفق شدند در دقیقه ی 47 توسط حسین بادامکی به گل دوم خود دست یابند. در ادامه حمید علی عسگری که انگار در این دیدار بازی اش موثرتر از بازی های گذشته اش شده بود، توانست گل دوم خود و گل سوم سرخچوشان پایتخت را به ثمر برساند تا عملا خیال پرسپولیس بابت 3 امتیاز این دیدار راحت شود. 

 

 

گل ها:
 1-0: پرسپولیس: سرخپوشان با استفاده از خطایی که بدست اوردند، با ارسال کوتاه محمد منصوری که حاصل خطای حاصل شده بود، توپ را در محوطه ی جریمه به حمید علی عسگر رساند تا این بازیکن جوان، نهایت استفاده را از این موقعیت ببرد و گل اول سرخپوشان پایتخت را به ثمر رساند.
 2-0: پرسپولیس: پرسپولیس نیمه ی دوم را طوفانی آغاز کرد تا حسین بادامکی با استفاده از هماهنگی نوری و نوروزی، در محوطه ی جریمه صاحب توپ شد تا گل دوم این تیم نیز به ثمر برسد.
 3-0: پرسپولیس: گل سوم پرسپولیس همانند گل دوم این تیم با هماهنگی بادامکی و نوروزی و سرانجام حمید علی عسگر به ثمر رسید تا در این دیدار حمید علی عسگری دو گله شود.
4-0 : پرسپولیس: از روی غفلت مدافعان نفت، حمید علی عسگری با پاس زیبای خود هادی نوروزی را در درون محوطه ی نفتی ها صاحب توپ کرد تا این بازیکن مزد دوندگی و بازی خوب خود را با زدن این گل بگیرد.
 4-1: نفت: مهاجمان نفت از جا ماندن مدافعان پرسپولیس نهایت استفاده را کردند تا در موقعیتی چهار به تک با حقیقی قرار گیرند تا سجاد فیض الهی بازیکن جانشین، توپ برگشتی که به تیر دروازه برخورد کرده بود را در درون دروازه ی پرسپولیس قرار دهد.
 5-1: پرسپولیس: حمید علی عسگری با توپ ربایی که از مدافعان نفت داشت ، با سانتری که برای نوروزی انجام داد و پاس مجدد نوروزی برای تیاگو فراگوف این بازیکن برزیلی را پشت محوطه ی جریمه صاحب توپ کرد تا با یک ضربه ی سرکش و استثنایی، گل پنجم سرخپوشان به ثمر برسد.


 اتفاق ویژه: دکتر محمد دادکان رییس سابق فدارسیون فوتبال به همراه صادق درودگر و کارلوس کیروش در این دیدار بازی را از نزدیک تماشا کردند.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد