فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اولین پیروزی قطبی در اولین بازی خانگی/شیمیزو یک- فوکواوکا صفر

 

فوتبال روز:تیم شیمیزو اسپالس ژاپن در دومین هفته از مسابقات جی‌لیگ اولین پیروزی خود را دشت کرد.

 

شیمیزو که با مربیگری افشین قطبی در اولین هفته سه بر صفر مغلوب تیم کاشیوا ریسول شده بود، در هفته دوم حریف خود فوکواوکا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک‌گل شاگردان قطبی در دقیقه80 به ثمر رسید تا این تیم از دو مسابقه اول خود 3امتیاز به جیب بزند. 

 

قطبی: این پیروزی اعتماد به ‌نفس ما را بالا برد 

 

افشین قطبی پس از پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل آویسپا فوکوئوکا اظهار داشت: این یک پیروزی ارزشمند و بسیار مهم برای ما بود. در این دیدار فشار زیادی بر روی بازیکنان ما وجود داشت و خوشحالم که موفق شدیم تیم برتر میدان شویم.

وی افزود: در این 6 هفته که به دلیل سونامی و زلزله، رقابت‌ها تعطیل بود و بازی ابتدای فصل که شکست سنگینی را متحمل شده بودیم، باعث شده بود تیم از نظر روحی و روانی شرایط چندان مناسبی نداشته باشد و این موضوع در ابتدای این بازی و به‌خصوص نیمه اول نیز مشهود بود.
قطبی ادامه داد: خوشحالم که در نیمه دوم قادر به کنترل بازی شدیم و خلاقیت بازیکنان نیز در این برد تاثیرگذار بود.

سرمربی سابق تیم‌ملی ایران در ادامه صحبت‌هایش به تیم سال گذشته شیمیزو اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم تیم سال گذشته تیمی واقعاً خوب بود که از بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم استفاده می‌کرد. در شرایط فعلی نیاز داریم بیشتر در کنار هم حضور داشته باشیم تا بتوانیم تیمی یک‌دست و هماهنگ را تشکیل دهیم.

قطبی خاطرنشان کرد: پیروزی امروز اعتماد به‌نفس ما را بالا برد و برای نتایج آینده ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب خودمان باعث شادی خانواده قربانیان حوادث ژاپن شویم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد