فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آقای دایی از پرسپولیس برو همین حالا!

فوتبال روز:با شکست تاسف بار پرسپولیس در مقابل دیدگان هوادارانش به نظر میرسد زمان رفتن دایی از پرسپولیس فرا رسیده باشد.

 

پرسپولیس پس از 5 بار شکست پشت سر هم نیاز داشت تا خون تازه ای در رگهایش دمیده شود البته نه با اضافه کردن بازیکن بلکه با تعویض سر مربی. دایی اینبار از رو رفت و استعفا داد اما کاشانی قبول نکرد! نه اشتباه نکنید در واقع او روغن زمین ریخته را نظر امامزاده کرد! بله چون هیچ گزینه دم دستی وجود نداشت. از زمان جدایی افشین قطبی از پرسپولیس که علیرغم کسر 6 امتیاز پرسپولیس را قهرمان کرده بود کاشانی دوست داشت برای فصل بعد حمید استیلی را به عنوان سر مربی انتخاب کند اما تغییر و تحول مانع از حضور کاشانی در پرسپولیس شد و استیلی از پرسپولیس رفت. زمانی که دایی 5 بار پشت سر هم باخت استیلی سر مربی شاهین بود و نمی توانست به پرسپولیس باید بنابرین کاشانی به خیال خود جوانمردی کرد و دایی را برگرداند اما اوضاع بهتر نشد که هیچ بدتر شد.    

 

دوران مربیگری دایی مثل دوران بازیگریش پر فروغ نیست و دایی نشان داد هرگز مربی بزرگی نیست به مربیگری او در تیم ملی و پرسپولیس نگاه کنید تیم ملی با مربیگری او به زور کریم باقری در دقایق آخر با امارات زنگ تفریح مساوی میکند به عربستان در تهران میبازد در ریاض هم با کمک داور مساوی میگیرد با کره در تهران مساوی میکند پس کی میخواست ببرد.همین امارات را تیم قطبی در زمین بی طرف و با تیم دومش 3- صفر میبرد.قصدم مقایسه نیست دایی نمیتواند مربی بزرگی باشد مربیگری چیزهای دیگری هم لازم دارد.از نظر دایی تیمش چه ببرد و چه ببازد همیشه حق با دایی است تا به حال ندیدیم دایی در یک مورد قبول کند اشتباه دارد!   

 

 

خدا وکیلی اگر این نتایج تحقیر کننده را قطبی یا هر مربی دیگری  میگرفت کاشانی و دیگران همین گونه او را حمایت میکردند مطمئنا نه!   

 

اما اینجا آخر خط است دایی یک فصل ونیم در پرسپولیس است حداقل این فصل نفراتش را خودش انتخاب کرد خیلی از بازیکنان خوب که عاشق پرسپولیس بودند به خاطر او به تیم نیامدند البته دایی هم آنها را نخواست دو کاپیتان تیمش را کنار گذاشت و بازوبند تیم را حراج کرد. هر کاری لازم بود انجام داد 5 بار پشت سر هم باخت رکورد بیشترین و سنگینترین باخت پرسپولیس در یک فصل را ازان خود کرد با لیدرها درگیر شد حالا هم میگوید همه چیز دست مدیریت است!    

 

نه آقای دایی شما مقصر اول و آخر این شکستهای زنجیره ای هستید اگر پرسپولیس را  ذره ای دوست دارید همین الان بروید شاید تیم در جام حذفی یا گرفتن سهمیه آسیایی شانس داشته باشد شانسی که با وجود شما محال است. رفتن جنابعالی بزرگترین هدیه به هواداران پرسپولیس است. 

 

 

محمد ساعدی 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 23:32 http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

sسلام
خلیل خوبه
فقط استقلال
به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد