فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار پرسپولیس و بنیادکار/ شعار علیه کاشانی و دایی

 

فوتبال روز:پس از پایان بازی با وجود دو دستگی بین هواداران پرسپولیس، علیه کاشانی و دایی شعار داده شد.

 

*در دقیقه 90 تعدادی از هواداران پرسپولیس با شعار " دایی حیا کن پرسپولیس را رها کن " خواستار جدایی او شدند اما این شعار زود قطع شد. با این حال پس از سوت پایان بازی و شکست 3 بر یک پرسپولیس بار دیگر این شعار در ورزشگاه شنیده شد.

* بعد از اینکه در دقیقه 88 پرسپولیس صاحب ضربه خطا شد هواداران این تیم بر خلاف چند دقیقه قبل بازیکنان این تیم را تشویق کردند و خواستار گل دوم شدند.

* هنگامی که داور چهارم اعلام کرد مسابقه 5 دقیقه وقت تلف شده دارد، هواداران پرسپولیس از ترک ورزشگاه منصرف شدند و ایستاده بازی را دنبال می کردند. در همین لحظات یکی از بازیکنان بنیادکار روی زمین افتاد که با اعتراض شدید طرفداران پرسپولیس مواجه شد.

* درحالی که آرفی موقعیت تک به تک را تبدیل به گل نکرد مهاجم ازبک دروازه پرسپولیس برای بار سوم باز کرد تا هواداران پرسپولیس این بار مستقیما به سمت درهای خروجی بروند. علی دایی با دریافت گل سوم به شدت عصبانی شد. 
 

*عده‌ای از هواداران پرسپولیس که از شکست این تیم مقابل بنیادکار ناراحت بودند برای دقایقی با شعار "دایی حیا کن، پرسپولیس را رها کن " علیه او شعار دادند.

* پس از پایان بازی آرفی که از باخت تیمش ناراحت بود گریه کرد. در این هنگام سکوبرت به دلداری او پرداخت و علی دایی هم برای آرفی دست زد.

* پس از پایان بازی حبیب کاشانی که از این شکست مبهوت بود، از جایش تکان نخورد. طرفداران پرسپولیس کنار جایگاه بودند و تعدادشان 200 نفر بودند از حبیب کاشانی خواستند سمت آنها بروند و بعد با گریه از او می خواستند که برای این تیم بازیکن بگیرد اما کاشانی از جای خود بلند نشد. همین مسئله باعث شد همان هواداران علیه او شعار داده و بگویند " کاشانی حیا کن پرسپولیس را رها کن " عده ای هواداران پرسپولیس معتقد بودند که باید عباس انصاری فرد به این تیم بازگردد.

در این هنگام یکی از لیدرهای پرسپولیس به سمت این هواداران رفت و از آنها خواست این شعارها را ندهند چون فکر می کنند که این شعارها از سوی آنهاست.
کاشانی وقتی این وضعیت را دید به سمت هواداران پرسپولیس رفت که در این هنگام هواداران این تیم برای سرپرست موقت پرسپولیس دست زدند. کاشانی از هواداران پرسپولیس خواست تا آرام باشند و با آنها به صحبت پرداخت. 
 

*هواداران تیم پرسپولیس بعد از دریافت گل دوم به شدت علیه بازیکنان این تیم شعار سر دادند. این در حالی بود که روی سکوها دو دستگی وجود داشت و عده ای از تماشاگران دایی را تشویق می کردند و تعدادی دیگر به تشویق بازیکنان سابق این تیم می پرداختند.
دو دستگی بین هواداران به حدی بود که طرفداران این تیم با یکدیگر درگیر فیزیکی پیدا کردند. این اتفاق در سکوهای جنوبی اسکوربورد ورزشگاه اتفاق افتاد.

* شیث رضایی و کریم باقری از سوی هواداران پرسپولیس به شدت تشویق شدند. آنها در اعتراض به دو گل دریافتی سرخپوشان دو کاپیتان سابق خود را تشویق می کردند.

* در لحظاتی که پرسپولیسی ها به شدت ناراحت بودند مجتبی زارعی در محوطه جریمه بنیادکار خود را به زمین زد و با کارت زرد داور مواجه شد. در همین لحظه هواداران این تیم شعار دادند " پرسپولیس بی غیرت همین است. " لحظاتی بعد چند نفر از هواداران سرخپوش توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شدند.

* هواداران پاختاکور که تعدادشان بسیار کم بود بعد از زدن گل دوم این تیم آن قدر سر و صدا کردند که با اعتراض پرسپولیسی ها مواجه شدند.

* طرفداران پرسپولیس در ادامه اعتراض خود شعار دادند "پیراهن قرمز غیرت دارد. " در این لحظات علی دایی روی نیمکت نشست و تنها نظاره گر بازی تیمش بود.

*وحید اسماعیلی لیدری که چند وقت پیش علی دایی را مورد ضرب و شتم قرار داده بود امروز در جایگاه 36 ورزشگاه آزادی حاضر شده بود. گفته می‌شود وی با سپردن وثیقه توانسته به ورزشگاه آزادی بیاید.

*ناظر AFC که سخت‌گیری‌های زیادی انجام می‌دهد. وی به گزارشگران تلویزیونی شبکه خبر اجازه نداد در بین تماشاگران گزارش تهیه کنند.

*حبیب کاشانی، تیاگو فراگو،‌ مهدی شیری و جلال اکبری در جایگاه ویژه حضور داشتند.

*علی دایی برخورد گرمی با میر جلال کاسیموف سرمربی بنیادکار داشت. سرمربی پرسپولیس با 2 بازیکن بنیاد کار نیز دست داد.

* 10 هوادار ازبکستان با طبل در گوشه‌ای از ورزشگاه حضور داشتند و پرچم کشورشان را بر روی صندلی‌ها پهن کرده بودند.

* یک پیراهن بزرگ از وحید هاشمیان در بخشی از ورزشگاه پهن شده بود.

*هواداران تیم پرسپولیس با اشاره به باخت روز گذشته استقلال مقابل پاختاکور و همچنین اتفاقات رخ داده در هفته گذشته مقابل استیل آذین علیه این دو تیم شعار دادند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد