فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: کارم را انجام می‌دهم؛ همه چیز دست مدیریت است

 

فوتبال روز: سرمربی پرسپولیس گفت: کارم را انجام می‌دهم و همیشه گفته‌ام همه چیز دست مدیریت باشگاه است.

 

علی دایی پس از شکست 3 بر یک در ورزشگاه آزادی برابر بنیادکار ازبکستان، در نشست خبری اظهار داشت: از این باخت متاسفم. جای هیچ عکس‌العملی برای ما نیست. در نیمه اول بازی متعادل بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما متاسفانه بد گل خوردیم و اخراج محمد نیز برنامه‌های ما را به هم زد آن هم درحالی که 2 گل عقب بودیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم به بازی برگردیم. در دقیقه 94 توپ را از دو قدمی نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و همان توپ برگشت و وارد دروازه ما شد. امروز خوب نبودیم و باختیم. البته تیم بنیادکار نیز در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت. بجز کرنری که زد متاسفانه در نیمه دوم خوب کار نکردیم و توپ‌ها را خودمان به حریف دادیم و گل خوردیم. فوتبال همین است.

دایی در مورد شانس صعود پرسپولیس گفت: کارمان خیلی سخت است اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در فوتبال خیلی اتفاق‌‌ها می‌افتد. متاسفانه بد موقعی باختیم و کارمان فوق‌العاده سخت است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تماشاگران علیه او شعار دادند و او بدترین نتایج تاریخ این تیم را گرفته و اینکه می‌خواهد همچنان به کارش ادامه دهد یا نه، گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم. من همیشه گفته‌ام که همه چیز دست مدیریت باشگاه است. من کارم را انجام می‌دهم و هرچه توان داشته‌ام برای تیم گذاشته‌ام. امیدوارم در آینده نتایج بهتری بگیریم. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد