فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس 1 - بنیادکار 3 / فوتبال ایران با دایی در آزادی تحقیر شد

 

فوتبال روز:تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر یک برابر بنیادکار ازبکستان شکست خورد.

 

 پرسپولیس 1 - بنیادکار ازبکستان

 

ورزشگاه آزادی تهران

تماشاگر: حدود 30 هزار نفر

داور: عبدالله محمد از قطر

 اخطار: ژورژائف ( 6 ) ، کریموف ( 39 )، تریفنویچ (67 ) ، مجتبی زارعی (80 )
 اخراج: علیرضا محمد (70 )

گل ها: رجبوف (60 )، کریموف ( 72 )، کارپنکو (90+5 ) برای بنیادکار و آرفی (86 ) برای پرسپولیس.

 پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، نورمحمدی، حمید علی عسگری، سامان آقازمانی ( مجتبی زارعی 73)، حسین بادامکی ( علیرضا محمد 64 )، محمد نوری، امیر حسین 

فشنگچی ( آرفی 59 )، مازیار زارع، هادی نوروزی، وحید هاشمیا
 سرمربی: علی دایی  

 

بنیادکار ازبکستان: نستروف، کریموف، غفورف، حیدرف، ایبروخیموف، انور رجبوف، ویکتور کارپنکو و، ژورائف( دوردویچ 76 )، ژورژویچ، یادیگروف ( تریفنویچ 56 )، مورزائف.
سرمربی: میرجلال کاسیموف

 شرح بازی:

 اولین بازی دور برگشت دو تیم در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز شد که دو تیم با توجه به شرایط جدول و هم امتیاز بودن 3 تیم در این گروه، برای صعود خود به سه امتیاز دیدار ، نیاز مبرمی داشتند. بازی به صورت کاملا متعادل و شناسایی دو تیم از یکدیگر شروع شد. بی برنامه بودن دو تیم در نیمه ی اول موج میزد. حملات پرسپولیس در نیمه ی اول بیشتر از سمت چپ جایی که امیر حسین فشنگچی قرار داشت سپرده شده بود که حملات موفقیت آمیزی در این نیمه به دست نیاوردند.بنیاد کار نیز چشم به تجربه ی ویکتور کارپنکو و رجبوف از جناحین و سانتر های نامطلوب این تیم دنبال شد. نیمه ی دوم با حملات پراکنده تیم پرسپولیس آغاز شد که یکی دو موقعیت خوب با سانتر از جناحین برای وحید هاشمیان به وجود آمد که به سر انجام نرسید. بنیادکار در ضد حمله ای که در دقیقه ی 60 از جناح راست توسط بازیکن با تجربه ی خود کارپنکو خلق کردند، توسط رجبوف با شوتی زیبا دروازه ی پرسپولیس را در مقابل دیده گان هواداران خود گشودند. بنیادکار همچنان دل به ضد حملات بسته بود که با یک ضد حمله ی سریع و برق آسا و با استفاده از سرعت حیدرف و تیز هوشی کریموف صاحب ضربه ی پنالتی شدند تا هم نتیجه 2 بر صفر شود و هم علیرضا محمد از زمین مسابقه اخراج شود. پرسپولیس با حملاتی که همچنان از جناحین انجام میداد به نتیجه نمیرسید تا اینکه آرفی بازیکن تعویض شده با استفاده از غفلت و اشتباه دروازه بان تیم حریف اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود تا سپهر حیدری با پرتاب اوتی که انجام داد توپ را آرفی سپرد ولی آرفی در دقیقه ی 94 نتوانست دروازه خالی را باز کند تا همین توچ در ضدحمله ای که بنیادکار سریعا" انجام داد تبریل به گل سوم حریف شود و تیر خلاصی باشد بر پیکره ی پرسپولیس. پرسپولیس با این شکست با اقتدار تمام قعر نشین گروه خود شد و تقریبا امیدهای خود را برای صعود به مرحله ی بعدی به عنوان تیم دوم را کمرنگ کرد و ثابت شد که علی دایی تجربه ی کافی برای بازی های در سطح بین المللی دارا نیست و تیمی که کاشانی و دایی برای این فصل بستند گویای همه ی مسایل است.

 گل ها : 0-1: بنیادکار : حرکت متعدد کارپنکو از جناح راست سرانجام نتیجه داد تا انور رجبوف با استفاده از پاس کارپنکو و اشتباه وحشتناک مدافعان پرسپولیس با یک شوت زیبا از پشت محوطه ی جریمه، توپ را با تور دروازه ی پرسپولیس آشنا کند.
 0-2 بنیادکار: باز هم این تیم بنیادکار بود که از ضد حمله ی سریع تیمی نهایت استفاده را از غفلت مدافعان پرسپولیس برد تا با فرار حیدروف و تیز هوشی کریموف، بنیادکارصاحب یک ضربه ی پنالتی شود تا گل صاحب گل دوم خود شوند و هم علیرضا محمد اخراج شود.
 1-2 پرسپولیس: اشپیتیم آرفی بازیکن تعویضی و باهوش پرسپولیس با استفاده از تعارف مدافع و دروازه بان باتجربه ی بنیادکار نهایت استفاده را برد تا گل اول پرسپولیس در این بازی به ثمر برسد.
 1-3 بنیادکار: تمام بازیکنان پرسپولیس به جز علیرضا حقیقی برای پرتاب اوت سپهر حیدری جلو کشیدند ، آرفی دروازه ی تقریبا خالی را تبدیل به گل نکرد تا مهاجمان بنیادکار با ضدحمله ای آسان توسط کارپنکو به گل سوم خود برسد.

 اتفاق ویژه: علیرضا محمد 5 دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه با خطای خود روی مهاجم بنیادکار پنالتی به این تیم هدیه داد و از زمین مسابقه اخراج شد.
 از دقیقه ی 75 عده ای از تماشاگران به تشویق شیث رضایی و عده ای دیگر به تشویق علی دایی پرداختند ولی همین دو گروه در شعار دادن علیه بازیکنان پرسپولیس وحدت خوبی داشتند.  

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد