فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شکیرا: میهمان پادشاهم نه پرس

 

فوتبال روز:خواننده کلمبیایی در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه رئال مادرید گفت: من میهمان پادشاه هستم نه پرس.

 

به نقل از آس اسپانیا، شکیرا خواننده کلمبیایی که با آهنگ معروف جام جهانی 2010 خود رابطه‌ای تنگاتنگ با دنیای فوتبال پیدا کرده امشب به دعوت برگزارکنندگان جام پادشاهی اسپانیا در مستایا حاضر می‌شود.

پس از اعتراض فلورنتینو پرس و باشگاه رئال مادرید به حضور شکیرا در استادیوم مستایا برای فینال امشب بین رئال مادرید و بارسلونا این خواننده کلمبیایی گفت: نیازی به پول پرس یا پولی که در این مراسم برای کمک به کودکان آفریقایی جمع می‌شود ندارم، هدف مشارکت مردم است وگرنه هر ماه بیش از این مبالغ از طریق من ودوستانم به آفریقا ارسال می‌شود.

پرس پیش از این گفته بود که حاضر است کل پول پیش‌بینی شده را پرداخت کند اما شکیرا در مستایا حاضر نشود، چرا که او به خاطر رابطه‌ای که با پیکه، مدافع بارسلونا دارد با حضورش روحیه هواداران بارسلونا را افزایش خواهد داد.

شکیرا تاکید کرد: من میهمان پادشاه هستم. مقامات برگزار کننده جامی به نام جام پادشاهی مرا دعوت کرده‌اند و نیازی نیست به خاطر گفته‌های مدیرعامل یک باشگاه برنامه خود را لغو کنم. کودکان آفریقایی نیازمند کمک همه مردم دنیا هستند و چنین برنامه‌هایی برای فرهنگ سازی در این خصوص لازم است. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد