فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بیست‌وششم لیگ برتر/ تساوی استقلال و ذوب آهن

 

فوتبال روز:با تساوی دو تیم استقلال و ذوب آهن در دو بازی امروز لیگ برتر فوتبال ایران هفته بیست‌وششم لیگ برتر آغاز شد.

 

استقلال صفر - سایپا صفر 

 

ورزشگاه آزادی ،تماشاگر سه هزارنفر
 داور: یدالله جهانبازی
اخطار: سعید یوسف زاده و رضا محمودی و مجید غلام نژاد از سایپا و سید مهدی سید صالحی از استقلال  


سایپا: حبیب دهقانی، مصطفی صدری، مجید ایوبی، رضا محمودی، مجید غلام نژاد، مهدی خیری(86- علی حقدوست)، سعید یوسف زاده، ابراهیم صادقی، امین منوچهری، میلاد غریبی(89- جابر انصاری)، عباس محمدرضایی(79- رضا خالقی فر)
 سرمربی: محمد مایلی کهن 


 استقلال: وحید طالب لو، پژمان منتظری، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی( 61- فرهاد مجیدی)، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، سید مهدی سید صالحی، حنیف عمران زاده، آرش برهانی، اسماعیل شریفات، محسن یوسفی(76- جواد شیرزاد)
سرمربی: پرویز مظلومی 

شرح بازی : 

 خب ، این هم یک داربی دیگر. یک بازی سرد و به دردنخور که هرگز به یاش نخواهیم آورد مگر به خاطر اینکه به یادمان بیاید سطح فوتبال دو تیم لیگ برتری تا چه حد نازل است.بازی امروز به قدری ضعیف و کم هیجان بود که کوچکترین توجهی به خود جلب نکرد. یکی از آن بازی‌ها که می‌تواند باعث فرار هر چه بیشتر طرفداران از ورزشگاه‌ها بشود.

آبی پوشان در این بازی  قصد داشتند تا از عمق خط دفاع سایپا به گل دست یابند اما نا هماهنگی و بازی پر اشتباه آنان باعث شد تا نتوانند دروازه حبیب دهقانی سنگربان سایپا را باز کنند. اما تاکتیک تیم سایپا هم  این بود که با تجمع در میانه میدان، اجازه خودنمایی را به هافبک های آبی پوش ندهند و از کناره ها و شوت از پشت محوطه جریمه،‌ دروازه وحید طالب لو دروازه بان را تهدید کنند. آنها در این نیمه بهتر بودند و موقعیت هایی  به دست آوردند اما امین منوچهری، میلاد غریبی، ابراهیم صادقی و عباس محمد رضایی با بی دقتی موقعیت های خود را هدر دادند .
بازیکنان تیم استقلال در نیمه دوم با چهره ای تهاجمی وارد زمین شدند تا بتوانند نتیجه بازی را تغییر دهند تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.
پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در دقیقه 60 ، فرهاد مجیدی کاپیتان این تیم را راهی میدان کرد تا آبی پوشان با چهار مهاجم به سمت دروازه سایپا یورش ببرند اما آنان در به ثمر رساندن گل ناکام ماندند تا بهترین بخت را برای نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی از دست دهند.
بازیکنان تیم سایپا در نیمه دوم با تجمع در یک سوم خط میانی خود قصد داشتند تا راه های نفوذ آبی پوشان را قطع کرده و در ضد حملات دروازه حریف را باز کنند اما غریبی تنها موقعیت این تیم را از دست داد.
استقلال در نیم ساعت پایانی با بازی مستقیم و کاشته های مبعلی تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما این حرکات حتی یک موقعیت خشک و خالی به دست نیاورد و دروازه بان سایپا همه سانترها را دفع کرد. به این ترتیب بازی استقلال و سایپا بدون گل تمام شد تا دوباره گوش بسپاریم به فرمایشات دو مربی با تجربه 2 تیم که هزار ماشاءالله واعظان درجه اول این فوتبال بی سردارند!


اتفاق ویژه: برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی فوتبال ایران را از برگزاری یک بازی نسبتا پرهیجان محروم کرد. در حالی که تعداد هواداران برای بازی‌های حساسی مثل این به سطح 4،3 هزارنفر رسیده باز هم مسابقه‌ای که می‌توانست در کرج برگزار شود در ورزشگاه آزادی انجام شد تا نود دقیقه سرمای سکوها را به جان بخریم.

 

 

 

راه آهن 2- ذوب آهن 2 

 

گلها: ایمان رزاقی‌راد (68) میثم آقایی(82)  برای راه آهن و محمد قاضی (2)و سید محمد حسینی ( 90+2) برای ذوب

تماشاچی: 1000 تماشاگر ، ورزشگاه اکباتان تهران

داور:خداداد افشاریان 

اخطار: سید محمد حسینی، ، پیام صادقیان ، محمد قاضی.(ذوب آهن)  

راه آهن: حسن رودباریان، حسین پاشایی،  میرهانی هاشمی(82 میثم آقایی)، مهدی زارعی،  حامد نورمحمدی، ایمان رزاقی‌راد، ابراهیم کریمی،‌ بهادر عبدی، محمود آمنه(حسین کوشکی 87)،رودریگو لوپز،امین متوسل زاده 

 سرمربی: مهدی تارتار 

 

ذوب آهن: شهاب گردان، سید محمد حسینی، حسین ماهینی(75 فرشید طالبی)، محمد صلصالی ،علی احمدی (پیام صادقیان)، سینا عشوری،  محمد قاضی، مجید نورمحمدی ، اسماعیل فرهادی، ایگور کاسترو(83 جلال رافخایی )،  مهدی رجب‌زاده .

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده  

شرح بازی:

این چهارمین تساوی دو تیم در لیگ برتر است ؛ نتیجه ای که این بار بیشتر به ضرر ذوب آهن بود . با این مساوی  جایگاه صدر نشین  در صدر جدول رده بندی متزلزل شده است.
البته  ذوب آهن در دقیقه دو با گل محمد قاضی از تیم میزبان پیش افتاد اما راه آهن بازی را در دست گرفت و  با اما بازیکنان حریف در دقایق پایانی، حملات گسترده ای را بر روی دروازه راه آهن طراحی کردند و در نهایت سید محمد حسینی در دقیقه 1+90 در یک شلوغی  دروازه تیم راه آهن را باز کرد تا دو تیم به یک امتیاز این بازی قناعت کنند. این یک پایان خوش برای تیمی بود که بهتر شروع کرد، تیمی که بدون خلعتبری و حدادیفرروز سختی را پشت سرگذاشت. حالا این احتمال وجود دارد که آنها صدرنشینی را از دست بدهند.البته این اتفاق این هفته رخ نخواهد داد. 

شرح گلها: 

1-0(ذوب اهن ):قاضی با نفوذ به محوطه جریمه از کنج  با یک ضربه فنی گل اول بازی را به ثمر رساند.

1-1(راه آهن ):پاس متوسل زاده در محوطه جریمه به رزاقی رسید و او بلزی را به تساوی کشاند.

1-2(راه  اهن ):این بار ضربه برگشتی متوسل زاده را میثم آقایی تبدیل به گل برتری راه آهن کرد.

2-2(ذوب اهن ):حسینی مدافع ذوب با فرصت طلبی  در شلوغی مقابل دروازه راه آهن بازی را به تساوی کشاند. 

اتفاق ویژه:راه آهن در دو دوره لیگ 8 امتیاز شیرین به ذوب آهن ضرر وارد کرده است. آنها بعد از قضایای مالی در هفته گذشته نمایش قابل قبولی داشتند . این در حالی بود که نتیجه این بازی مرتبا از سوی رقبا مونیتور می شد

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد