فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ صعود بارسا و شاختاردونتسک٬حذف رم و آرسنال

 

فوتبال روز:دو تیم بارسلونا و شاختاردونتسک موفق به حذف آرسنال و آ.اس.رم از لیگ قهرمانان اروپا شدند.

 

شب گذشته (سه‏شنبه‎شب) اولین سری از دیدار‌های برگشت دور یک هشتم‌نهایی برگزار شد.
در نیوکمپ جایی که 95 هزار نفر تماشاگر مشتاق بارسلونا را تشویق می‌کردند، تا قبل از قطعی شدن برد 3 بر یک میزبان، افت و خیز بسیاری در پیکار دو تیم مطرح پیش آمد تاجایی که در مقاطعی از بازی چهره تیم صعود کرده تغییر کرد.

در این بازی پس از آنکه حملات همه‌جانبه کاتالانی‌ها از همان ابتدا تیم انگلیسی را به دفاع مجبور کرد، لیونل مسی، گلزن آرژانتینی و مرد سال جهان توانست در دقیقه 45 برای بارسا گلزنی کند.
با این گل به علت باخت 2 بر یک بازی رفت، شاگردان گواردویولا، تیم صعود کننده نام گرفتند اما در ابتدای نیمه دوم سرخیو بوسکتس، مدافع تیم بارسا، به اشتباه توپی را در دقیقه 53 وارد دروازه تیم خود کرد.

یاران گواردیولا که خود را در کابوس حذف دیدند، بر فشار خود افزودند. در این میان اخراج روبین فان‌پرسی‌، مهاجم هلندی آرسنال در دقیقه 56 نیز به این خواسته آنان کمک کرد تا اینکه چاوی در دقیقه 69 گل برتری را در این دیدار زد.
گواردیولا که می‌خواست تکلیف صعود به وقت اضافی نکشد، از مردانش بازهم بازی رو به جلو را طلب کرد تا اینکه لیونل مسی در دقیقه 71 تیر خلاص را با گل دوم خود در این بازی بر شاگردان ونگر وارد کرد.
آبی و اناری پوشان در مجموع 4 بر 3 برنده شدند و مجوز صعود گرفتند.

در دیداری دیگر که در ورزشگاه دونباس دونتسک اوکراین انجام شد، شاختار حاکم مطلق بازی با رم ایتالیا بود.
در این دیدار که مارکو بوریلو در دقیقه 28 برای رم یک پنالتی خراب کرد، ویلان 18، 58 و ادواردو داسیلوا 87 برای شاختار گلزنی کردند تا رم 3 بر صفر شکست بخورد.
تیم اوکراینی در بازی رفت نیز 3 بر 2 پیروز شده بود در نهایت با برتری مطلق 6 بر 2 به یک چهارم نهایی رسید. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد