فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/جشنواره گل نفت تهران٬ توقف استقلال

 

فوتبال روز:تیم نفت تهران هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری پرگل مقابل پیکان قزوین پشت سرگذاشت و به رده سیزدهم جدول صعود کرد و استقلال تهران مقابل میهمانش مس کرمان متوقف شد.

 

 نفت تهران ۴ - پیکان قزوین ۱

 

روز دوم از هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز شنبه با رویارویی تیم‌های نفت تهران و پیکان قزوین آغاز شد.

این بازی که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد در پایان به برتری 4 بریک تیم نفت تهران انجامید. برای تیم نفت تهران در این بازی خانگی ژودیفلی فریرا (8)، محمدرضا ناصحی (44)، مرتضی پورعلی گنجی (79) و محمدرضا نیک نهالی (85) گلزنی کردند و تک گل تیم پیکان قزوین توسط بهشاد یاورزاده در دقیقه 82 به ثمر رساند.

قضاوت دیدار تیم‌های نفت تهران - پیکان قزوین برعهده تورج حق وردی بود. او در این بازی به امیررضا خان محمدی از تیم نفت تهران و محسن ارزانی از تیم پیکان قزوین کارت زرد نشان داد. 

 

 

استقلال تهران صفر - مس کرمان صفر 

 

ورزشگاه آزادی
تماشاگر: حدود پنج هزارنفر
داور:علیرضا فغانی
 اخطار: امیرحسین صادقی از استقلال و مهرداد پولادی از مس کرمان 


 استقلال: وحید طالب‌لو، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، هادی شکوری، کیانوش رحمتی( از دقیقه 32 فرزاد آشوبی)، فلیپ آلوز دسوزا( از دقیقه 67 ایمان مبعلی)، جواد شیرزاد( از دقیقه 66 محسن یوسفی)، هوار ملا محمد، اسماعیل شریفات، فرهاد مجیدی و سید مهدی سید صالحی
سرمربی: پرویز مظلومی
 

 مس کرمان: علیرضا قدیری، فرزاد حسین‌خانی، میلاد شیخ فخرالدینی، فرهادسالاری‌پور، پیروز قربانی، شجاع خلیل آزاد، مهرداد پولادی، مصطفی سیفی( از دقیقه 81 عادل کلاه‌کج)، احمد حسن‌زاده( از دقیقه 70 قاسم دهنوی)، کیوان امرایی و ادینهو (از دقیقه 94 نبی الله باقری ها)  

 سرمربی: صمد مرفاوی 


  شرح بازی: تساوی استقلال و مس پایان کار دو تیمی بود که با حساسیتهای فراوان پا به میدان گذاشتند اما در نهایت هواداران خود را راضی نکردند. آبی ها البته نمایش بهتری داشتند اما مس با انگیزه حمله وران استقلال را متوقف کرد تا بقیه بالانشینها از این تساوی لذت ببرند.
 .دو تیم در نیمه نخست یک بازی کم افت و خیز،کم سرعت و فیزیکی را به نمایش گذاشتند و همین موضوع باعث شد تا به دفعات بازیکنان مصدوم و بازی متوقف شود. دراین نیمه بازیکنان استقلال سعی داشتند با از استفاده فضای کناره های زمین و ارسال از جناحین دروازه تیم مس کرمان را باز کنند. این درحالی بود که اساس حملات تیم مس کرمان از جناح راست این تیم برروی دروازه استقلال با حرکات مهرداد پولادی و میلاد شیخ فخر الدینی طراحی شده بود. تنها صحنه خطرناک این بازی در نیمه نخست در دقیقه 20 و توسط تیم مس کرمان برروی دروازه استقلال ایجاد شد. تیم مس در این دقیقه و از جناح راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت پولادی را هادی شکوری دفع کرد. توپ پس از برخورد با دیرک عمودی دروازه استقلال راهی کرنر شد. 

در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و دو تیم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند.  


 اتفاق ویژه:از مهمترین اتفاقات نیمه اول بازی استقلال - مس کرمان مصدومیت کیانوش رحمتی، هافبک آبی پوشان بود. این بازیکن که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود، در دقایق میانی نیمه اول جای خود را به فرزاد آشوبی داد و برای مداوای آسیب دیدگی‌اش با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد