فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تغییر عقاید محمد علی‌آبادی/دموکراسی به علت تغییر شغل!

 

فوتبال روز: مازیار ناظمی مجری شناخته شده تلویزیون در آخرین پست وبلاگ پرخواننده خود،‌ به قسمتی از گفت‌وگوی خود با محمد علی‌آبادی رئیس سابق سازمان تربیت بدنی‌ را منتشر کرده است.

 

ناظمی در این مصاحبه از علی‌آبادی درباره این اظهارنظر علی سعیدلو که کمیته المپیک زیرنظر سازمان تربیت بدنی فعالیت می‌کند سوال کرده است. که علی آبادی جولب داده : ما مستقلیم و اتفاقا برعکس مطابق اساسنامه کمیته بین المللی المپیک ، فدراسیونهای ورزشی هم باید زیر مجموعه کمیته های ملی المپیک هر کشور باشند و در صورت گزارش شدن این موضوع کمیته بین‌المللی المپیک می‌تواند مانند قضیه فیفا و فدراسیون فوتبال ورزش ایران را معلق کند.  مطابق اساسنامه کمیته بین‌المللی المپیک فدراسیون‌های ورزشی‌ هم باید زیرمجموعه ما باشند و سازمان تربیت بدنی باید به وظایف خودش که ساخت و ساز و توسعه عمران ورزش است برسد. 

 

علی‌آبادی گفته است الان عزل و نصب فدراسیون‌های ورزشی که توسط ساند. وقتی این مصاحبه را می‌خوانیم لحظه‌ای فکر می‌کنیم که به زمان دیگری پرتاب شده‌ایم و این آقای علی‌آبادی آن آقای علی‌آبادی نیست که می‌شناختیم، کسی که همه یادشان هست در لجبازی با محمد دادکان فوتبال ایران را با بحرانی بزرگ مواجه کرد که هنوز آثار آن از بین نرفته است.
اینکه چرا دوستان مسئول در موقعیت‌های مختلف و بنا بر منافع نظرات متفاوتی دارند، نکته بسیار مهمی است نکته‌ای که توجه به آن می‌تواند به بسیاری از درگیری‌های ذهنی همه ما پاسخ بدهد.
 اینکه چرا علی‌آبادی قبلا در حوزه ریاست سازمان به دنبال مقابله با فیفا و تشکیل فیفای اسلامی برای رفع تعلیق بود، حالا خود را ملزم به رعایت قوانین کمیته بین‌المللی المپیک می‌داند نکته عجیب و آموزنده‌ای است. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد