فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جباری و کوشکی از استقلال اخراج شدند

 
فوتبال روز:با اعلام کادر فنی تیم فوتبال استقلال، مجتبی جباری و بیژن کوشکی از این تیم اخراج شدند.

 

مجتبی جباری هافبک تیم استقلال به دلیل مصاحبه علیه مسئولان، مربیان و بازیکنان تیمش و همچنین بیژن کوشکی به دلیل اعتراض پس از عدم قرار گرفتن نامش در لیست 18 نفره استقلال در بازی مقابل السد قطر از تیم فوتبال این باشگاه اخراج شدند.
بنابر گفته کادر فنی استقلال و سرپرست این تیم، جباری و کوشکی حق تمرین با این تیم را نخواهند داشت. 
 

 

مظلومی:جباری از نظر من اخراج است 

 

مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال به دلیل مصاحبه‌ایی که علیه مسئولان و مربیان تیمش انجام داده با تشخیص کادر فنی تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار گذاشته شد.
این بازیکن در تمرین ظهر امروز استقلال در زمین تمرینی کمپ حاضر شد، ‌اما منصور پورحیدری، سرپرست آبی‌پوشان اجاه تمرین به وی را نداد.
پرویز مظلومی  ضمن تائید این خبر  گفت: مجتبی جباری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است ‌و بعداز آنکه این کمیته تصمیم نهایی مبنی بر جریمه یا محروومیت احتمالی را گرفت، ‌من تشخیص می‌دهم که وی در تمرین حاضر شود یا خیر.
مظلومی تاکید کرد: وی در حال حضور حق شرکت در تمرینات استقلال را ندارد. چون از نظر من این بازیکن فعلا از استقلال اخراج است. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد