فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته نوزدهم لیگ دسته اول/صدرنشینی آلومینیوم و شکست‌ برق

 

فوتبال روز: در روز نخست هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول، تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با 3 گل سپیدرود رشت را شکست داد.

 

هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران امروز با برگزاری 3 دیدار همزمان از گروه دوم آغاز شد.
در حساس‌ترین دیدار امروز تیم آلومینیوم هرمزگان، صدرنشین گروه دوم رقابت‌ها در خانه با 3 گل از سد سپیدرود رشت گذشت تا با 37 امتیاز صدرنشینی‌اش را تثبیت کند. داود سیدعباسی، هادی دغاغله و محمود تیغ‌نورد در این دیدار گل‌های تیم میزبان را به ثمر رساندند. سپیدرود با این شکست با 13 امتیاز در قعر جدول گروه دوم قرار گرفت.

در دیگر دیدار این گروه برق شیراز که دیگر به باخت عادت کرده است در ادامه روند ناکامی‌هایش، در خانه یک بر صفر از فولادگستر تبریز شکست خورد و با 19 امتیاز در مکان دوازدهم باقی ماند. حجت زادمحمود تک گل تیم تبریزی را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیدار پایانی امروز نیز استقلال اهواز که روی نوار ناکامی قدم بر می‌دارد در خانه 3 بر صفر از پیام مخابرات شیراز شکست خود تا این تیم هم با 19 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار بگیرد. حسن فرجی در این دیدار هر 3 گل پیام را به ثمر رساند تا با هت‌تریک این بازیکن هر 3 امتیاز این بازی به تیم شیرازی برسد.

*هفته نوزدهم این رقابت‌ها فردا با برگزاری 11 دیدار طبق برنامه زیر به پایان می‌رسد:
ماشین سازی تبریز - شهرداری بندرعباس
ابومسلم - مس سرچشمه کرمان
داماش لرستان - صنعت ساری
ربیت یزد - شهرداری یاسوج
پیام مشهد - نفت مسجد سلیمان
مس رفسنجان - فولاد نطنز
همیاری اراک - گل گهرسیرجان
اتکا گرگان - مقاومت سپاسی
کاوه تهران - داماش گیلان
ایران جوان بوشهر - فولاد یزد
نساجی مازندران - شیرین فراز کرمانشاه 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد