فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس با 3 گل مقابل الاتحاد شکست خورد

 

فوتبال روز:تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد.

 

الاتحاد 3 - پرسپولیس 1 

 

تیم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران از ساعت 21:5 امشب در ورزشگاه امیرعبدالله فیصل جده و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید.
در نیمه اول عبدالمالک ضیایا در دقیقه 13 برای تیم میزبان گلزنی کرد اما در دقیقه 19 مازیار زارع با یک ضربه ایستگاهی و با اشتباه مدافع حریف کار را برای شاگردان علی دایی به تساوی کشاند. در نیمه دوم این مسابقه محمد نور کاپیتان الاتحاد از روی ضربه پنالتی در دقیقه 47 شاگردان اولی‌ویرا را پیش انداخت اما این پایان کار نبود و عبدالمالک ضیایا در دقیقه 75 گل دوم خود و گل سوم نماینده عربستان در این مسابقه را به ثمر رساند تا پرسپولیس در اولین گام ناکام بماند.
سوب خیدین داور مالزیایی این دیدار به غلامرضا رضایی، رحمان احمدی و مازیار زارع از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.  


 پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی ‌عسگر، ابراهیم شکوری، تیاگو، حسین بادامکی (79امیرحسین فشنگچی)، محمد نوری، مازیار زارع، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی (58 وحید هاشمیان)
سرمربی: علی دایی 
 

 

حریفان پرسپولیس به تساوی رسیدند 

 

در ادامه روز دوم هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب یک دیدار بین تیم‌های الوحده امارات و بنیادکار ازبکستان به میزبانی تیم اماراتی برگزار شد که در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند.
عزیز ویک حیدراف در دقیقه 85 بنیادکار را یک بر صفر پیش انداخت اما هنیریکو کوگو در دقیقه 88 کار را برای الوحده به تساوی کشاند تا دو تیم در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به یک امتیاز بسنده کنند. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد