فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سپاهان ایران در ریاض الهلال عربستان را شکست داد

 

فوتبال روز:تیم فوتبال سپاهان با نتیجه 2 بر یک الهلال عربستان را در ریاض شکست داد.

 

الهلال 1- سپاهان 2 

 

دیدار تیم های الهلال عربستان و سپاهان ایران از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد با حضور حدود 20 هزار هوادار عربستانی از ساعت 21 برگزار شد.
در نیمه اول این دیدار دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه ها خلق کردند، اما نتوانستند توپی را از خط دروازه ها عبور دهند.
در نیمه دوم در حالی که 5 دقیقه از زمان بازی در این نیمه گذشته بود احسان حاج صفی با پرتاب بلند خود ابراهیم توره را در موقعیت گل قرار داد و او نیز با ضربه سر خود توانست در دقیقه 50 دروازه الهلال را باز کند.
شاگردان امیر قلعه نویی در دقیقه 60 با ارسال کرنر جانواریو و اشتباه دروازه‌بان الهلال گل دوم را به ثمر رساندند و امید نماینده عربستان را برای جبران بسیار کاهش دادند. در ادامه مدافعان سپاهان اجازه ندادند تا نماینده عربستان خطر جدی روی دروازه رحمتی ایجاد کند و حتی نیم نگاهی نیز به ضد حملات داشتند و در دقیقه 82 ضربه یانوش به تیرک عمودی دروازه الهلال برخورد کرد.
بازیکنان الهلال در دقایق پایانی توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند و در دقیقه 90+2 توسط ویلهمسون به گل رسیدند، اما در پایان سپاهان با نتیجه 2 بر یک برابر میزبان خود الهلال به برتری رسید تا گام اول را در لیگ قهرمانان محکم برداشته باشد.
با توجه به تساوی تیم های الجزیره امارات و الغرافه قطر دیگر تیم های حاضر در این گروه، سپاهان صدرنشین گروه A شد. 

سپاهان:
سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، احسان حاج صفی (هاشم بیک زاده-83)، سید جلال حسینی، جانواریو، محسن بنگر، امید ابراهیمی، ابراهیم توره، یانوش، احمد جمشیدیان و خسرو حیدری(مهدی جعفرپور – 90+2)
سرمربی: امیر قلعه نویی  

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد