فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه بازی‌های روز دوم لیگ‌قهرمانان آسیا / پرسپولیس – الاتحاد

 

فوتبال روز:تنش‌های پیش آمده قبل از بازی پرسپولیس و الاتحاد آغاز رسمی لیگ‌قهرمانان آسیا برای پرطرفدارترین تیم باشگاه ایران است.

 

پرسپولیسی‌ها در شرایطی به دیدار الاتحاد عربستان خواهند رفت که گابریل کالدرون آرژانتینی مربی سابق این تیم به باشگاه رقیب الهلال پیوسته و با آبی‌پوشان ریاض در لیگ عربستان یکه‌تازی می‌کند.

الاتحاد زردپوش فصل گذشته در جده با ذوب‌آهن 2 بر 2 مساوی کرد و فرصت خوبی را برای صعود از دست داد. با این حال آنها با نتایج خوب اخیر خود در لیگ عربستان با امید به دیدار پرسپولیس می‌روند. دیگر نماینده ایران، ذوب‌آهن نیز فردا در مسابقه به ظاهر آسان مقابل الامارات قرار خواهند گرفت.  

الامارات فصل گذشته در جام‌حذفی قهرمان شد اما با نتایج ضعیف در لیگ، به دسته پایین‌تر سقوط کرد. ستاره این تیم در فصل گذشته رضا عنایتی بود که حالا عضو تیم سپاهان است و در عربستان به سر می‌برد. 

 

 برنامه بازی‌ها در روز دوم:

چهارشنبه 11 اسفند

  بنیادکار   -  الوحده   ساعت20

پرسپولیس  -  الاتحاد  ساعت21:05

الشباب   -  الریان   ساعت18:15

  الامارات   -  ذوب آهن ساعت18:30

شاندونگ لیوننگ   -  جونبوک موتورز   ساعت19 

  آرمنا اندونزیا   -  سرزو اوزاکا  ساعت19

  کاشیما  -  شانگهای   ساعت20

  سامسونگ   -  اف سی سیدنی ساعت 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد