فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: شما نظرات فنی‌ات را روی کاغذ بنویس و به من بده

 

فوتبال روز: یک فرد نشست خبری سرمربی پرسپولیس را به هم زد.

 

علی دایی پس از برتری 2 بر یک برابر شاهین بوشهر گفت: هر دو تیم برای برد و کسب 3 امتیاز به میدان آمده بودند. بازی بسیار زیبایی بود اما همان‌طور که استیلی سرمربی شاهین هم گفت کیفیت زمین مسابقه بسیار بد بود و دو تیم رو به بازی هوایی آوردند که البته شاهین بیشتر به بازی هوایی متکی بود.
وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی زیادی بدست آوردیم که آنها را از دست دادیم. اگر بازیکنان ما دقت می‌کردند در همان نیمه اول گل‌های بیشتری می‌زدیم که در نهایت با تساوی یک بر یک به رختکن رفتیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان در رختکن کردم و تعویض‌هایی که انجام شد و دقت بیشتر بازیکنان پیروز شدیم. این پیروزی را مدیون دوندگی، از جان‌گذشتگی و تلاش بازیکنان هستیم.
دایی با اشاره به تمرین بر روی ضربات ایستگاهی گفت: بر روی این ضربات کار کرده بودیم و می‌توانستیم بیش از 2 گل بزنیم. در اواخر مسابقه نیز شاهین به دلیل رو آوردن به توپ‌های هوایی یکی دو موقعیت گلزنی داشت که نتوانست از آن استفاده کند. من با آوردن مدافع بلندقد حربه شاهین را خنثی کردم.
دایی در مورد حضور هاشمیان و سکو برت در این دیدار گفت: این دو بازیکن برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر بازی و به ما خیلی کمک کردند. 
 

«علی ها»کنفرانس دایی را به هم زدند! 

 

حضور چند فرد به همراه علی دایی در سالن کنفرانس بعداز بازی با شاهین نظم سالن را به هم زد. دایی در حالی به سالن کنفرانس آمد که چند نفر اورا همراهی می کردند.حضور آنها که یادآور علی معروف کنفرانس های قلعه نوعی بودباعث اعتراض خبرنگاران بوشهری شد وسئوال خبرنگاری غیرورزشی که بخش یادها ونام های یک برنامه شبانه اجتماعی سیمای بوشهر را اجرا می کند باعث شد تا سرمربی پرسپولیس در پاسخ به ادعای او که گفته بود تیم شما خوب بازی نکرد بگوید« می دانم از کجا خط می گیری!نظر فنی وکارشناسی ات را روی کاغذ بنویس تا اجرا کنم. خداحافظ»معلوم نیست اولا این عادت اسکورت کردن مربیان در فوتبال ما چه زمانی از بین می رود ودر بوشهر هم چه کسانی وبراساس چه معیاری کارت خبرنگاری ورزشی افراد راصادر می کنند. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد