فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ شکست خانگی میلان٬ تساوی یاران کریمی

 

فوتبال روز:در شب اول از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم شالکه در خارج از خانه مقابل والنسیا به تساوی رضایت داد و میلان در سن سیرو مغلوب تاتنهام شد.

 

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شالکه در حالی که علی کریمی را 90 دقیقه روی نیمکت ذخیره‌ها نشانده بود، در ورزشگاه مستایا به مصاف تیم والنسیا رفت و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت داد.
ابتدا سولدادو در دقیقه 17 برای والنسیا گلزنی کرد،‌ اما در نیمه دوم و در دقیقه 64 رائول گونزالس گل تساوی را برای شالکه به ثمر رساند تا مردان ماگات با یک تساوی باارزش اسپانیا را به مقصد آلمان ترک کنند.
در پایان مسابقه سولدادو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در دیگر مسابقه از شب اول مرحله یک هشتم نهایی تیم آث میلان در سن سیرو میزبان تیم تاتنهام بود که نماینده ایتالیا در خانه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
پیتر کراچ،‌ مهاج انگلیسی تیم تاتنهام در دقیقه 80 دروازه میلان را گشود تا میلانی‌ها در خانه شکست تلخی را در مسابقه رفت تجربه کنند.
در این دیدار هئوریو گومز، دروازه‌بان تیم تاتنهام بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و در پایان مسابقه نیز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد