فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی: فرهاد مسی استقلال است

 

فوتبال روز:پرویز مظلومی در پایان دیدار تیم های استقلال و استیل آذین که با برتری سه بر یک تیمش همراه بود گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و از عملکرد تمام بازیکنان راضی هستم، البته این شکست چیزی از ارزش های استیل آذین کم نمی کند.

 

مظلومی ادامه داد: در نیمه دوم با تذکرات فنی که به بازیکنان دادیم شرایط فرق کرد و برخلاف نیمه اول که استیل آذین چندین موقعیت گل روی دروازه ما ایجاد کرد، در نیمه دوم ما تیم برتر بودیم، البته اخراج بازبکن استیل آذین باعث شد انگیزه بازیکنان کم شود و بازیکنان برای زدن گل های بیشتر تلاش زیادی انجام ندهند. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از کاهش میل گلزنی شاگردانش گفت: از بازیکنان کمی دلگیر هستم، اگر دقت کرده بودند می توانستیم با گل های بیشتر برنده بازی باشیم. استیل آذین هم بازی بسیار خوبی انجام داد و بازی پایاپای مقابل ما به نمایش گذاشت.

مظلومی درباره هدف تیمش گفت: تیم را برای قهرمانی بسته ام، امیدوارم به این هدف برسیم. تیم ما بعد از چند هفته تعطیلی بازی خوبی به نمایش گذاشت و این نشان می دهد که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. 

سرمربی استقلال از مسوولان سازمان لیگ درخواستی هم داشت و گفت: امیدوارم از این به بعد ترتیبی اتخاذ شود که بازی ها در روزهای تعطیل برگزار شود، با توجه به این که امروز تعطیل نبود و تماشاگران هم اکثرا از قشر محصل و کارمند هستند، استقبال خوبی از بازی صورت نگرفت که در صورتی که بازی به روز تعطیل منتقل شود، هواداران بیشتری می توانند به ورزشگاه بیایند.

مظلومی درباره نیمکت نشینی حنیف عمران زاده هم عنوان کرد: نیمکت نشینی او به دلایل فنی بوده، حنیف بازیکن بسیار خوبی است اما در تمرین منتظری و صادقی زوج خوبی را تشکیل دادند و به همین دلیل از آنها استفاده کردیم. نیمکت نشینی در استقلال به معنای ضعیف بودن نیست و در آینده می توان گفت از آنها استفاده خواهیم کرد. 

مظلومی درپایان درباره وضعیت فرهاد مجیدی هم اظهار کرد: مجیدی نعمتی است که آن را به راحتی از دست نمی دهیم، هر تیمی بازیکن تاثیرگذار دارد، مثل مسی برای بارسلونا. ما هم یکی به نام مجیدی داریم، البته وقتی مجیدی در ترکیب نبوده هم استقلال خوب نتیجه گرفته و بازی هایش را بعضا با پیروزی پشت سر گذاشته است.

سرمربی استقلال از پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت هوار ملامحمد خودداری کرد و گفت: دیگر از من درباره او سوال نپرسید. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد