فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی:بچه‌ی 18 ساله‌ای را می‌آورم و جانشین شیث می کنم

 

فوتبال روز:سرمربی پرسپولیس در واکنش به شکایت شیث رضایی گفت: خیلی چیزها را تا آخر عمرم در دل نگه خواهم داشت ولی امیدوارم در دادسرا حرف‌هایمان را بزنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر برابر نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: ما مزد زحمت 40 روزه‌مان را گرفتیم. ما در تعطیلات لیگ دو اردوی خوب داشتیم و بازی‌های تدارکاتی موفقی را انجام دادیم که ثمره‌اش در بازی امروز برابر نفت آبادان بود. پرسپولیس در هر دو نیمه بهتر از حریف ظاهر شد. بازیکنان ما به آن دیسیپلین تاکتیکی قابل قبول که قبلا ضعف‌هایی در آن داشتیم رسیده‌اند و در تمام موقعیت‌ها حاضر بودند و اگر سرعت بیشتری داشتند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری حریف را شکست دهیم. اما خدا را شکر که لیگ را با پیروزی از سر گرفتیم. در این دو اردوی پرفشار بازیکنان از خانواده‌هایشان دور بودند اما با جان و دل تمرین کردند و من را به آینده امیدوار ساختند. آن‌ها امروز نشان دادند که پرسپولیس می‌تواند خوب بازی کند، ما تازه اول راه هستیم و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم. 

 

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم نفت معتقد بود داوری به برد پرسپولیس کمک زیادی کرد، گفت: من به نظر سرمربی تیم حریف احترام می‌گذارم اما صحبتی درباره داوری نمی‌کنم چرا که اتفاق خاصی در مسابقه رخ نداد که داور بخواهد به نفع یکی از تیم‌ها سوت بزند. قضاوت داور عادلانه بود، نفت در نیمه نخست تنها یک موقعیت نصفه نیمه به دست آورد در حالی که پرسپولیس در همان نیمه می‌توانست با 4 ـ 5 گل به رختکن برود. در نیمه دوم هم که موقعیت‌های زیادی داشتیم. این قشنگ نیست که بخواهیم برد پرسپولیس را به گردن داوری بیندازیم. بازی‌ای که انجام دادیم خودش نمایانگر همه مسائل بود.

دایی گفت: اگر قرار باشد تمام موقعیت‌های گلزنی تبدیل به گل شود ممکن است یک تیم در یک بازی با اختلاف 10 یا 20 گل به پیروزی برسد. در همه دنیا شرایط همین است. ما سه امتیاز بازی را کسب کردیم حال با نتیجه یک بر صفر یا ده بر صفر. مهم این بود که تیم من محکم ایستاد و گل نخورد. پرسپولیس دو مسابقه است که گل نمی‌خورد و این آمار خوبی است. ما لیگ را خوب شروع کردیم و این مهم است.

علی دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام موضعش نسبت به شکایت شیث رضایی گفت: پرونده شیث رضایی در نظر من مختومه است. وی را به کمیته انضباطی فرستادم و اعلام کردم تا زمانی که من در پرسپولیس باشم شیث با ما همکاری نخواهد کرد. برای او در دیگر مسائل زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. این حق قانونی است که هر شهروند برای احقاق حقش از کسی شکایت کند. اتفاقا من از شکایت شیث خیلی هم خوشحال شدم چون به سبب آن بسیاری از مسائل را می‌توانم بیان کرده و ثابت کنم.

دایی تاکید کرد: شیث و مدیر برنامه‌هایش در روزهای اخیر با حرف‌ها و شعارهایشان جنجال کردند. تمام حرف‌های آن‌ها از نظر حقوقی قابل پیگیری است. وکیل من پیگیر ماجراست. ادعاهای آن‌ها دروغ است. من هم به راحتی از حق قانونی‌ام دفاع خواهم کرد و واکنش به صحبت‌های آن‌ها حق طبیعی من است.

دایی با بیان اینکه برای تمام ادعاهایش دلیل دارد، گفت: من برای تمام صحبت‌هایی که انجام می‌دهم، سند و مدرک دارم. نیازی ندارم که بخواهم دروغ بگویم. در کار من هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد. در حال حاضر خودم و تیمم نیاز به آرامش داریم و این برایم بسیار مهم است. خوشبختانه توانسته‌ایم بسیاری از حاشیه‌ها را کم کنیم تا بتوانم دینم را به مردم ادا کنم. من به این مردم و هواداران پرسپولیس مدیون هستم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بهتر است موضوع پرونده شیث رضایی از سوی رسانه‌ها پیگیری نشود، گفت: این بحث چیزی به فوتبال ما اضافه نمی‌کند. بیاییم به اصل‌ها بپردازیم. این گونه موضوع‌ها را شما پیگیری می‌کنید. در حالی که نمی‌تواند ارزشی برای فوتبال ایران و پرسپولیس داشته باشد. سینه من پر از حرف‌هایی است که تاکنون نزده‌ام. من در این باره هم خیلی از صحبت‌ها را بیان نکردم. اما اگر قرار بر بیان آن‌ها باشد می‌توانم با مدرک همه را ثابت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگزینی برای رضایی در تیم پرسپولیس دارید، گفت: تنها مسائل فنی مطرح نیست. البته که ما بازیکن جایگزین داریم. اگر قرار باشد کاری انجام دهم، بچه‌ی 18 ساله‌ای را می‌آورم و در پست دفاع وسط قرار می‌دهم. من به یک اصولی پایبند هستم و در تمام عمرم این اصول را زیر پا نگذاشته و برایش ایستادگی کرده‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد