فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته چهاردهم لیگ دسته اول/ دوئل شیراز و بندر عباس به تساوی کشید

 

فوتبال روز:هفته اول نیم فصل دوم بازیهای لیگ دسته یک با انجام 9 دیدار به پایان رسید در حالیکه طبق برنامه اعلام شده قرار بود هر 14 بازی هفته روز جمعه انجام شود اما دو بازی به روز شنبه موکول شد و سه بازی هم به تعویق افتاد.

 

دیدار تیم های مس سرچشمه روبروی فولاد یزد و پیام مخابرات شیراز مقابل ایرانجوان بوشهر روز شنبه انجام می شود .
 دیدار شهرداری یاسوج با گل گهر سرجان به دلیل بازی روز دوشنبه تیم یاسوجی مقابل استقلال در جام حذفی، دیدار استقلال اهواز با صنعت ساری به دلیل لغو متوالی پروازهای تهران به اهواز و دیدار تیمهای اتکای گرکان با پیام مشهد به دلیل تعلیق تیم مشهدی لغو شد. هفته چهاردهم اما هفته کم گلی بود طوری که بیشترین تعداد گل در بازی کاوه و همیاری اراک رقم خورد، جایی که میزبان تهرانی با یک گل ار حریفش عقب افتاد اما در نهایت دو بر یک برنده از زمین خارج شد. دیدار تیم های تربیت یزد با نفت مسجد سلیمان و فولاد نطنز با داماش گیلان یک بر یک مساوی شد که در بازی اول هر دو گل بعد از دقیقه 90 به ثمر رسید. 

 

دو بازی هم بدون گل مساوی شد، سپیدرود رشت مقابل شیرین فراز و داماش لرستان با گسترش فولاد تبریز. ابومسلم با یک گل نساجی را شکست داد و مس رفسنجان هم با همین نتیجه مقابل ماشین سازی به برتری رسید. دوئل تیم های شیرازی و بندرعباسی هم با یک برد برای هر کدام از طرفین تمام شد. آلومینیوم در بندرعباس با دو گل برق را شکست داد و مقاومت هم در شیراز با یک گل شهرداری بندرعباس را شکست داد . 

 

 

*نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:  


مقاومت سپاسی یک - شهرداری بندرعباس صفر
ابومسلم یک – نساجی مازندران صفر
کاوه تهران 2 - همیاری اراک یک
فولاد نطنز یک - داماش گیلان یک
مس رفسنجان یک - ماشین سازی تبریز صفر
تربیت یزد یک - نفت مسجد سلیمان یک
داماش لرستان صفر - گسترش فولاد تبریز صفر
آلومینیوم هرمزگان 2 - برق شیراز صفر
سپیدرود رشت صفر - شیرین فراز کرمانشاه صفر

دیدارهای این هفته فردا با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد:  


مس سرچشمه کرمان - فولاد یزد
پیام مخابرات شیراز- ایران جوان بوشهر 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد