فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: کره جنوبی بهتر از ما بازی کرد / از مردم ایران عذر می خواهم

 

فوتبال روز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:تیم ایران در برابر یکی از مدعیان عنوان قهرمانی این رقابت ها شکست خورد و من متاسفم بعد از 35 سال نتوانستم جام قهرمانی را به مردم ایران هدیه کنم

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید اعتراف کنم که در دیدار امروز تیم ملی کره جنوبی بهتر از ایران بازی کرد.
 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیم ملی کشورمان، در کنار مستطیل سبز ورزشگاه قطر اسپرت گفت: تیم ما نتوانست از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند. وی افزود: کره ای ها امروز از ما بهتر بودند و من برای نخستین بار در برابر تیم کره جنوبی شکست خوردم. 

 قطبی خاطرنشان کرد: تیم ایران در برابر یکی از مدعیان عنوان قهرمانی این رقابت ها شکست خورد و من متاسفم بعد از 35 سال نتوانستم جام قهرمانی را به مردم ایران هدیه کنم و از مردم ایران عذر می خواهم.  
 قطبی اظهار داشت: درست است که در نیمه اول بازی در اختیار کره جنوبی بود اما ما توانستیم در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کنیم و در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه کره جنوبی آوریم.
وی ادامه داد: فوتبال خوبی بازی کردیم و در نیمه دوم شرایط برای ما فرق کرد. در این دیدار مستحق شکست نبودیم و متاسفانه در اواخر نیمه اول وقت‌های اضافه گل دریافت کردیم و به علت اینکه بازیکنان ایران احساسی هستند نتوانستیم این نتیجه را جبران کنیم.

قطبی این تورنمنت را جالب دانست و خاطرنشان کرد: تجربه خوبی داشتیم اما متاسفم که در این مرحله از کره جنوبی شکست خوردیم و از دوره رقابت‌ها حذف شدیم ولی در مجموع بازی‌های خوبی انجام دادیم.  

وی گفت: فوتبال ایران و کره جنوبی دو سبک کاملا متفاوت است و همیشه برابر این تیم مشکل داشته‌ایم همانطور که در لیگ قهرمانان آسیا نیز ذوب آهن برابر سئونگنام کره جنوبی متوقف شد. 

 قطبی  درخصوص تمایلش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران نیز گفت: با باشگاه فوتبال شیمیزواس پالس ژاپن قرارداد دارم و طبق قرارداد بعد از جام ملت ها باید به این تیم ملحق شوم. 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد