فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ازبکستان 2 – اردن 1/ ازبک‌ها با دو گل باکایف به نیمه نهایی رسیدن

 

فوتبال روز:ازبکستان به مرحله نیمه نهایی رسید. آنها این صعود را مدیون اولوغ‌بک باکایف هستند که اردن بانشاط را به زانو درآورد.

 

دو تیم شگفتی‌ساز جام ملت‌های آسیا دیداری سراسر جذاب در ورزشگاه خلیفه در حالی برگزار کردند که در رده‌بندی فیفا تنها یک پله با هم فاصله داشتند.

ازبک‌ها در اولین دقیقه نیمه دوم به گل رسیدند. اولوغ‌بک باکایف از مدافع مستقیم خود گذشت و سانتر سرور جباراف را با ضربه‌ای که به سرش سایید وارد دروازه اردن کرد.

او دو دقیقه بعد گل دوم را زد. این بار جسور حسن‌اف سانتر کرد و روی حرکت الکساندر گینریخ توپ به باکایف رسید تا او با ضربه‌ای ساده دروازه حریف را باز کند. حرکت ترکیبی مردان وادیم آبراموف روی این صحنه فوق‌العاده بود.

اردن با ضربه بشار بنی‌یاسین، کاپیتان خود در دقیقه 58 به گل رسید. او این گل روی دفع ناقص ایگناتی نستراف روی ضربه سر عامر دیب به ثمر رساند. نستراف چهار دقیقه بعد تعویض شد.

حملات پایانی روی دروازه تیمور جورائف بی‌فایده ماند و ازبکستان به مرحله نیمه‌نهایی رسید، جایی که با استرالیا یا عراق دیدار می‌کند. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد