فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ژاپن ۳ ـ قطر ۲ / ژاپن 10 نفره با شکست میزبان به نیمه‌نهایی رسید

 

فوتبال روز:اولین دیدار مرحله یک چهارم پایانی جام ملتهای آسیا دقایقی پیش به پایان رسید و طی آن ژاپن موفق شد تا در بردی دراماتیک میزبان رقابتها را از پیش رو بردارد.

 

در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام‌ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 16:55 امروز تیم‌های قطر و ژاپن در ورزشگاه الغرافه برابر هم به میدان رفتند که در پایان ژاپن با برتری 3 بر 2 به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.
سباستین سوریا در دقیقه 13 قطر را از حریف خود پیش انداخت، اما در ادامه کاگاوا در یک کار تیمی تک گل خورده را در دقیقه 28 جبران کرد تا 2 تیم با تساوی نیمه اول را به پایان برسانند.
با شروع نیمه دوم، حمله قطری‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه فابیو سزار در دقیقه 63 و یک دقیقه پس از اخراج یوشیدا ژاپنی با یک ضربه ایستگاهی قطر را 2 بر یک پیش انداخت.
7 دقیقه از گل دوم قطری‌ها نگذشته بود که شینجی کاگاوا در دقیقه 70 گل دوم خود و ژاپن را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود.
در دقیقه 89 بود ژاپنی‌ها با حملات پیاپی خود موفق شدند توسط اینوها گل سوم و برتری را به ثمر رسانده تا میزبان وداع تلخی را با جام پانزدهم داشته باشد.
قضاوت این دیدار بر عهده صالح سوبخیدین مالزیایی بود. وی در دقیقه 62 یوشیدا ژاپنی را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

تیم فوتبال ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی باید با برنده دیدار ایران و کره‌جنوبی که فردا ساعت 19:55به مصاف هم می‌روند، بازی کند. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد