فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس 3- اسپارتاپراگ 2؛ پیروزی سرخپوشان مقابل اسپارتای آهنی!

 

فوتبال روز: تیم پرسپولیس در اولین بازی خود در تورنمنت بین المللی دوبی مقابل اسپارتاپراگ چک با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید.

 

 پرسپولیس در اولین بازی از تورنمنت شش جانبه امارات مقابل اسپارتا پراگ تیم نامدار جمهوری چک که باید در لیگ اروپا رودرروی لیورپول قرار بگیرد با ارائه یک نمایش جالب توجه به پیروزی رسید تا گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی این تورنمنت بردارد.

شاگردان دایی در نیمه نخست  و در 15 دقیقه ابتدایی بازی قابل قبولی ارائه داده و در دقیقه 18 با حرکت تکنیکی فشنگچی و خطای مدافع حریف صاحب یک ضربه پنالتی شدند. مازیار زارع دو بار و هر بار بر خلاف حرکت زیتکا دروازه بان اسپارتا پراگ این پنالتی را گل کرد. .بعد از این گل نماینده جمهوری چک بازی را در دست گرفت اما دو سه خروج خوب از رحمان احمدی چک ها را از رسیدن به گل محروم کرد.شوت علی عسگری در دقیقه 42 که با مشت های زیتکا دفع شد مهمترین موقعیت دو تیم در نیمه اول بود.

دو تیم بدون تغییر در ترکیب اصلی نیمه دوم را شروع کردند اما باز هم پرسپولیس بهتر از حریف بازی را آغاز کرد. با این حال  تنها سه دقیقه بعد از شروع نیمه دوم یک آفساید گیری اشتباه از سپهر حیدری و خروج ناقص احمدی گل باد آورده ای را تقدیم ترشناک مهاجم حریف کرد . بعد از گل مساوی ،پرسپولیس خیلی زود به بازی برگشت و در دقیقه 53 با شوت شکوری و پس از برخورد توپ با مدافع اسپارتا به گل دوم رسید. سه دقیقه بعد از این گل علی عسگری در موقعیتی عالی دیر جنبید تا فشنگچی نتواند دروازه خالی حریف را باز کند.با این وجود و با ادامه بازی خوب پرسپولیس، هادی نوروزی  در دقیقه 58 با یک توپ ربایی دیدنی  و با دریبل دروازه بان اسپارتا گل سوم سرخ ها را به ثمر رساند.

بعد از این گل یوزف چوانچ که نمی خواست به یک تیم آسیایی ببازد هر دو مهاجم تیمش را تغییرداد. تنها بعد از دو دقیقه از ورود لئونارد کوئیکه مهاجم تنومند کامرونی سابق استقلال و استیل آذین و در پی یک ضربه کرنر ،در میان بهت شیث رضایی و دیگر بازیکنان حاضر در باکس شش قدم  در دقیقه  64 کوئیکه با ضربه سر اختلاف را به حداقل رساند.بعد از این گل دایی سه تغییر دیگر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و دوباره بازی را به تعادل کشاند.در ربع پایانی مسابقه پرسپولیس باز هم می توانست به گل برسد اما کمی بدشانس بود. شوت مازیار زارع در دقیقه 74،ضربات سر و بغل پای آرفی در دقایق  84،87 و92فرصت های دیگری بود که هدر رفت.اسپارتاپراگ هم دو موقعیت جدی گل در دقایق 75 و 86 به دست آورد که به نتیجه نرسید.داور اماراتی این بازی که نیمه دوم هیجانی وزیبایی داشت تنها یک بار از کارت زرد استفاده کرد که آن هم سهم زرد پوشان اسپارتاپراگ بود.

این مسابقه در ورزشگاه آل مکتوم شهر دوبی استادیوم اختصاصی الشباب انجام شد و تقریبا تمام تماشاگران حاضر در استادیوم ایرانی بودند . گروهی از آنها از ابتدا تا پایان بازی پرسپولیس را تشویق کردند.همچنین مازیار زارع و امیر حسین فشنگچی بهترین های پرسپولیس در این بازی بودند.پرسپولیس در بازی دوم این تورنمنت مقابل زنیت سن پترزبورگ روسیه قهرمان جام یوفا در سال 2008 قرار می گیرد و شاید با شکست در آن بازی هم به مرحله بعد این تورنمنت شش جانبه صعود کند.  

 ترکیب پرسپولیس: رحمان احمدی(72- علیرضا حقیقی)، علیرضا محمد، سپهر حیدری(63- شیث رضایی)، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، تیاگو فراگا، حمیدرضا علی عسگری(90 مجتبی زارعی)، امیرحسین فشنگچی(76- محمد منصوری)، حسین بادامکی(63- مهدی شیری)، هادی نوروزی(80- اشپیتم آرفی)


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد