فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بخل و حسادت مظلومی،کینه ذولفقار نسب و پیمان یوسفی نسبت به قطبی

 

فوتبال روز:در حالی که تیم ملی ایران علیرغم پیش بینی منتقدانش نتایج خوبی در جام ملتها گرفته است منتقدان قطبی از بخل و حسادت نمی دانند چکار کنند.

 

البته در نگاه اول باورکردنی نیست. اما همین هست که هست و کاری هم نمی‌شود کرد. پیمان یوسفی مجری برنامه ویژه جام ملت‌های آسیا که ذوب در بارسلونا و گواردیولاست، بعد از اظهارنظرهایی مثل اینکه قطبی با اغماض ایرانی است، مشخص است که چندان از موفقیت تیم ملی با افشین قطبی راضی به نظر نمی‌رسد.
شب گذشته او به اتفاق بیژن ذوالفقارنسب یکی دیگر از منتقدین افشین قطبی، برنامه جام ملت‌ها را پیش برد و هم‌داستان با او، به نقد تیم ملی پرداخت. در قسمتی از برنامه ذوالفقارنسب گفت: تیم ملی در نیمه‌های دوم مسابقاتش نمایش بهتری داشته و طبیعتا یوسفی از او درباره سهم کادرفنی تیم ملی از او سوال کرد که دکتر بیژن بی‌توجه به سوال یوسفی اعلام کرد: آنچه که باعث این مساله شده، آمادگی بالای بازیکنان تیم ملی است و از این بابت باید از مربیان لیگ تشکر کرد و به آنها تبریک گفت. 

 
او بارها به این نکته تاکید کرد که فوتبال ایران لیگ بسیار خوبی دارد و این تیم ملی از دل لیگ و با زحمات مربیان بیرون آمده است. حال آنکه پیش‌بینی اکثر کارشناسان و اظهارنظرهای ایشان قبل از آغاز مسابقات بر این مبنا بوده که لیگ فوتبال ایران از کیفیت لازم برخوردار نیست و تیم ملی هم بخت و اقبال خوبی برای این مسابقات ندارد. 


 پیمان یوسفی  هم حرف‌های خود را با این جمله به پایان برد که: «امیدواریم این‌بار آقای قطبی کف دستش را خوب نشناسد» که این طعنه‌ای مجدد به سرمربی تیم ملی بود که اتفاقا با تیم ملی درمسابقات مقدماتی جام‌جهانی بد نتیجه نگرفت اما نتایج ضعیف‌تر قبلی و امتیازات از دست رفته، مزید بر علت حذف تیم ایران از این تورنمنت شد. یوسفی این جملات را در حالی به زبان می‌آورد که تیم ملی ساعتی پیش‌تر در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این چند سال با مشتی جوان و با اقتدار به مرحله پلی‌آف مسابقات جام‌ملت‌های آسیا صعود کرده.
 

 امروز نیز پرویز مظلومی در گفت‌وگو با روزنامه خبرورزشی در مصاحبه‌ای که بخل و حسادت از آن پیداست، از افشین قطبی و تیم ملی انتقاد کرده و جملات خود را با این کلمه به پایان رسانده که امیدواریم که کف دست قطبی ننوشته باشند شکست!
 آنچه که مسلم است، تیم ملی ایران برای بازی پلی‌آف مقابل کره‌جنوبی از بخت یکسانی مقابل این تیم برخوردار است و بیم شکست این تیم نیز می‌رود و البته در این صورت باید در انتظار اظهارنظرهای تندتر کارشناسان همیشگی این فوتبال بود. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد