فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: سطح بین‌المللی‌مان را نشان دادیم؛ همه از ما می‌ترسند

 

فوتبال روز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل امارات سطح بین‌المللی‌مان را نشان دادیم و فکر می‌کنم هیچ تیمی دوست ندارد با ایران مسابقه دهد.

 

افشین قطبی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل امارات اظهار داشت: خوشحالم که موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. این پیروزی خیلی دلچسب و شیرین بود. ما با 9 تغییر در این بازی به میدان رفتیم که فکر کنم کمتر مربی چنین تصمیمی گرفته باشد.
وی افزود: خوشحالم که تیمی تشکیل شده که هر بازیکن آن می‌تواند نقش بسزایی در پیروزی داشته باشد. ما به هر 23 بازیکن تیم احتیاج داریم و با روحیه مقابل حریفان به میدان خواهیم رفت تا به هدف اصلی و قهرمانی آسیا برسیم.
قطبی عنوان کرد: در نیمه دوم مقابل امارات سطح بین‌المللی تیم را به رخ سایر حریفان کشیدیم و نشان دادیم که از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی آسیا هستیم.

وی درباره دیدار با کره جنوبی گفت: ما 3 روز برای این دیدار فرصت داریم و باید با تمام توان مقابل این تیم ظاهر شویم تا این تیم را شکست دهیم. قطعا تمرکز بالا در این دیدار حرف اول را خواهد زد.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد کادر فنی کره جنوبی از رویارویی با ایران هراس دارد، گفت: طبیعی است که همه تیم‌های حاضر در این رقابت از ما هراس داشته باشند. من فکر می‌کنم هیچ تیمی دوست ندارد با ایران مسابقه دهد. 
قطبی در پایان با تبریک این پیروزی به تمامی ایرانیان خاطرنشان کرد: هر برد مانند ویتامین است و باعث اعتماد به نفس بازیکنان می‌شود و می‌تواند موفقیت را رقم بزند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد