فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نفر به نفر با بازیکنان تیم ملی- بی تجربه، با انگیزه، مقتدر

  

فوتبال روز:در پایان آخرین دیدار گروه چهارم جام ملت‌های آسیا که با برتری 3 بر صفر تیم ملی ایران به پایان رسید،ارزیابی بازیکنان ایران به شرح زیر است:


 

شهاب گردان- 4.5

در 10 دقیقه ابتدایی بازی با واکنش های او بارها و بارها ته دلمان خالی شد و نگران شدیم که در بقیه بازی چه اتفاقی برای دروازه تیممان خواهد افتاد اما بعد از گذشت این 10 دقیقه همه چیز آرام شد. البته این آرامش را مدیون شهاب گردان نیستیم بلکه آرامش به خاطر زهردار نبودن مهاجمان امارات و نداشتن موقعیت روی دروازه ما بود.  

 

خسرو حیدری-.6.5

در این بازی به خوبی با محمد نوری هماهنگ بود و در آخر این هماهنگی یک گل را برای تیم ملی ایران بدنبال داشت. در این بازی بعد از مدتها انتظار یکی از آن پاس های طلایی حیدری را دیدیم. البته یک پاس درسه بازی برای بازیکنی مثل حیدری آمار فوق العاده ای نخواهند بود. این طور نیست؟  

 

فرشید طالبی-7

همانطور که انتظار داشتیم مطمئن نشان داد. او در ضربات سر بسیار موفق عمل کرد و پوشش خوبی هم هنگام نفوذ مدافعان کناری می داد. به نظر می رسد در صورت غیبت یکی از مدافعین میانی اصلی تیم ملی افشین قطبی دغدغه ای در این پست نخواهد داشت.  

 

محسن بنگر-5

بمگرکمترتوانست از پس مهار اسماعیل مطر بربیاید و به راحتی دو بار علیرغم قدرت بدنی برترش از شماره 10 جا ماند. او بارها با بازیکنان خودی قاطی کرد و البته در پایان همانی بود که انتظارش را داشتیم.   

 

احسان حاج صفی-6.5

در این رقابت ها برخلاف همیشه بازی کم نوسانی را به نمایش گذاشته و در بازی مقابل امارات هم مانند دو بازی دیگر عملکرد قابل قبولی داشت. درخشش او در فضای پشت سر دو مدافع میانی ایران یکی از سورپرایزهای این بازی بود.  

 

آندرانیک تیموریان-7

با حضور قاسم حدادی فر وظایف دفاعی اش کاسته شده بود و نسبت به بازی قبل آزادانه تر در میانه میدان حضور داشت. مثل همیشه بار دوندگی بازی بر دوش او بود و او توانست با انجام این وظیفه برتری در میانه میدان را در دقایق زیادی از بازی در اختیار ایران قرار دهد. 

  

محمد نوری-7

درنیمه اول  این بازی به غیر از صحنه گل چندان دیده نشد. با این حال در نیمه دوم هماهنگی او با خسرو حیدری موقعیت هایی را از این جناح برای تیم ملی ایجاد کرد.   

 

مسعود شجاعی-4.5

او دو تغییر نسبت به بازیهای قبل داشت. بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود و با انگیزه تر نشان می داد اما یک مساله در بازی او تفاوتی نکرده بود. با خروج او تیم ملی جانی تازه در خط حمله گرفت. بازیهای مرحله مقدماتی تمام شد و هنوز اثری از شجاعی در تیم ملی دیده نشده.  

 

قاسم حدادی فر-7.5

پاس فوق العاده او بود که طلسم دروازه امارات را شکست و حرفه ای گری محضش همانی بود که خیلی زود برابری نفرات را دوباره در زمین ایجاد کرد. در پس هر ضربه حدادی فر به توپ هدفی وجود دارد و این اصلا پوئن کوچکی نیست. حدادی فر همه پایین بودن توانمندی هایش را با هوش بالایش جبران می کند.   

 

آرش افشین-.7

یک فوتبالیست کاملا آینده دار نشان داد. مردی که در نیمه اول با تکیه بر سرعت و فانتزی بالایش یک فوتبال کامل را به نمایش گذاشت و روی صحنه گل جایگیری اش نقص نداشت . تنها تکه گمشده پازل بازی او تجربه است. او راه زیادی تا بزرگ شدن دارد.   

 

محمد غلامی- 6

نمایش او بعد از زدن گل اول تیم ملی تفاوتی 180 درجه با قبل آن داشت. غلامی بعد از گل بهترین نمایش ممکن را داشت و فراموش هم نکنیم که گل اول بی تردید حاصل سماجت او در زدن دوگانه اش به تیر بود.  

 

غلامرضا رضایی-8.5

 شاید آنهایی که بدنبال ستاره تیم ملی می گشتند با کنار هم گذاشتن این سه بازی به جواب سوالشان رسیده اند. رضایی در دو بازی قبلی با ورودش به میدان طوفانی به پا کرده . او در این بازی هر کاری خواست انجام داد تا یک تنه سه امتیاز بسیار شیرین را به حساب تیم ملی واریز کند.  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد