فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه بازی ایران و امارات

 
فوتبال روز:بازی تیمهای ملی فوتبال ایران وامارات با حاشیه هایی همراه بود.

 

*قبل از بازی علی کفاشیان و نبی به رختکن تیم ملی رفتند و با بازیکنان حرف زدند. 
 

*پیش از آغاز دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات خبرنگاران اماراتی حاضر در ورزشگاه قطر اسپورت جویای این موضوع بودند که چند نفر از بازیکنان اصلی در این مسابقه به میدان خواهند رفت و غیبت جواد نکونام موجب تعجب خبرنگاران اماراتی شد.  


*نام جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقه در فهرست 18 نفره هم نبود که دلیل این موضوع سرماخوردگی وی است.

* نکونام همراه با سایر ملی‌پوشان ایران به ورزشگاه آمده تا شایعه اختلاف وی با قطبی تکذیب شود.

* آنالیزورهای تیم ملی فوتبال کره جنوبی که حریف ایران در دور دوم مسابقات جام ملت‌های هستند با حضور در ورزشگاه قطر اسپورت قصد آنالیز بازی ملی‌پوشان را داشتند.

* مربی تیم ملی کره‌جنوبی هم در ورزشگاه حاضر بود تا از نزدیک بازی ملی‌پوشان ایران را ببیند. 
 

*هواداران اماراتی یک بنر به زبان عربی به ورزشگاه آورده‌ بودند که روی آن نوشته شده بود  "بچه‌ها ما سقوط نکرده‌ایم و به آینده ناامید نیستیم و در هر شرایطی مردم و هواداران امارات حامی شما هستند. "

* در ابتدای مسابقه تماشاگران ایرانی با اتحاد خوبی در کنار یکدیگر جمع شده بودند. تمام آنها شال و پرچم‌های ایران را به همراه داشتند.

* دوربین اصلی ورزشگاه که به دوربین عنکبوتی معروف است هنگام پخش سرود ملی و حلقه زدن بازیکنان روی تیم ملی ایران تمرکز داشت و تصاویری را از قرمزپوشان ایران در اسکوربورد نمایش می‌داد.

* هواداران امارات با یک بلندگو قصد داشتند شرایط ورزشگاه را در دست بگیرند، اما شعار "ایران ایران " در ورزشگاه قطر اسپورت طنین انداز شد و شرایط بیشتر به سود ایرانی‌ها شد.

* جواد نکونام که نامش در فهرست 18 نفره قرار نداشت روی نیمکت نشسته بود که داور چهارم وقتی از این موضوع مطلع شد وی را از روی نیمکت اخراج و به بیرون از زمین هدایت کرد. 
 

* قطبی روی یک صحنه به حرکت خشن بازیکنان امارات روی حدادی‌فرد اعتراض کرد که پس از توضیحات کمک داور اول قطبی به سبک کره‌ای و با حرکت خاص آنها از وی عذرخواهی کرد.

* بازیکنان و هواداران ایرانی به حرکت اسماعیل مطر روی شهاب گردان اعتراض کردند. وی هنگام شروع بازی از پشت به گردان ضربه زد.

* در جریان بازی و در اواسط نیمه نخست افشین قطبی خطاب به محمد نوری و آندرانیک تیموریان از آنها خواست روی زمین و تک ضرب بازی کنند.

* بسیاری از بازیکنان تیم ملی در جریان بازی زمین خوردند که دلیل آن هم لغزنده بودن زمین بازی و چمن ورزشگاه است. همین موضوع خبرنگران و هواداران ایرانی را نگران کرده بود. 

 

* در صحنه‌ای که بازیکن امارات توپ را به دروازه تیم‌ملی ایران زد کاتانچ سرمربی امارات به ‌شدت افسوس خورد و ابراز ناراحتی کرد.

*خوشحالی و تشویقی تماشاگران ایرانی به سبک جنوبی‌ها موجب جلب توجه اماراتی‌ها شده بود و در بعضی از دقایق بازی دست از تشویق می‌کشیدند و تشویق ایرانی‌ها را نظاره می‌کردند.

* هند بازیکن امارات در صحنه‌ای اعتراض قطبی را به ‌همراه داشت که داور نسبت به این حرکت به ‌قطبی تذکر داد.

* اماراتی‌ها در صحنه‌ای که آرش افشین کارت زرد گرفت به‌ شدت ابراز خوشحالی و داور مسابقه را تشویق کردند.

*پس از شنیدن خبر پیروزی یک بر صفر عراق برابر کره شمالی خبرنگاران باهیجان اماراتی آرام‌تر شدند و بدون سروصدا به تماشای بازی مشغول شدند. شاید آنها از نگرانی آرام شده بودند.

* مسابقه تیم‌های ایران و امارات با 22 دوربین تصویربرداری می‌شد.

* احسان حاج‌صفی در نیمه نخست وقتی می‌خواست توپ را برای پرتاب اوت تعویض کند، کاتانچ محل پرتاب اوت را نشان داد تا بازیکن ایرانی جلوتر پرتاب نکند. 
 

* در بین دو نیمه دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات به دلیل مرطوب بودن زمین که قسمت‌هایی از چمن آسیب دیده بود به وسیله کارگران ترمیم شد. این ترمیم فوری به صورتی بود که آنها در دست سبدهایی داشته که چمن در آن بود و قسمت‌های آسیب دیده را بازسازی می‌کردند.

* محمدرضا خلعتبری، بازیکن نیمکت‌نشین ایران در دیدار برابر امارات در پایان نیمه نخست و هنگام ورود بازیکنان به رختکن به سوی بازیکنانی که در میدان بودند رفت و به آنها روحیه داد.

* بین دو نیمه بازی تیم‌های ایران و امارات نتیجه دیدار تیم‌های عراق و کره‌شمالی در ورشگاه قطر اسپورت اعلام شد و هواداران اماراتی که امید کمی برای صعود داشتند با شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدند. 
 

*هواداران تیم ملی پس از گل سوم ایران با شعار "تیم ملی با غیرت همینه همینه " از تیم ایران حمایت کردند.

* خوشحالی‌های قطبی پس از گل سوم تیم ایران بسیار شدید بود و تمامی نداشت. وی به گونه‌ای خوشحالی می‌کرد که گویی ملی‌پوشان تازه گل اول خود را به ثمر رسانده‌اند.

* پس از قطعی شدن شکست اماراتی‌ها و به ثمر رسیدن گل سوم بهت و ناراحتی خبرنگاران اماراتی در جایگاه نکته‌ای بود که بیش از پیش به چشم می‌آمد. آنها با ناراحتی بازیکنان را مورد غضب می‌دادند.

* اسکوربورد ورزشگاه قطر اسپورت پس از به ثمر رسیدن گل سوم تیم ایران به اشتباه نتیجه را 2 بر یک ثبت کرد و گل ایران را برای امارات نوشت، اما خلیی زود آن را تصحیح کرد.

* پس از گل سوم ایران شهاب گردان، دروازه‌بان تیم ملی روی چمن ورزشگاه قطر اسپورت سجده شکر بجا آورد.

* در پایان بازی نیمکت‌نشینان، بازیکنان داخل میدان را در آغوش گرفتند و شرایط خیلی دوستانه‌ای بین آنها حاکم بود.

* بازیکنان ایران پس از برتری برابر امارات به سمت تماشاگران رفتند و از حمایت‌های آنها تشکر کردند.

* مسئولان سفارت ایران پس از مسابقه و برتری ایران برابر امارات به نشانه احترام و عملکرد خوب بازیکنان ایستادند و آنها را تشویق کردند.

* هواداران خواهان حضور قطبی در میان خود شدند.

* پس از آنکه آندرانیک تیموریان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، مهدی رحمتی وی را در آغوش گرفت و توجه عکاسان را به خود جلب کرد. 
 

* پس از پیروزی پر گل تیم ملی ایران مقابل امارات علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در رختکن تیم ملی به همراه کادر فنی و بازیکنان به شادی و پایکوبی پرداختند.

* رئیس و دبیر فدراسیون امارات پس از پایان بازی به شدت از عملکرد بازیکنان کشورشان غمگین بودند.

* خوشحالی کادر فنی و اعضای تیم ملی به حدی بود که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. 
 

*پس از پیروزی مقتدرانه تیم ملی کشورمان خبرنگار البیان امارات با اظهار نظر جالبی عنوان کرد که تیم دوم ایران به مراتب قدرتمندتر از تیم اول است.

*پس از گل دوم ایران، آنالیزورهای کره‌جنوبی اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

*بیشتر توجه کادر فنی کره‌جنوبی مورد ارزیابی قراردادن غلامررضا رضایی مهاجم تیم ملی کشورمان بود.

*هواداران تیم ملی کشورمان پس از پیروزی تیم ملی اقدام به سر دادن شعار افشین امپراطور کردند. در ادامه تشویق هوادارن تیم ملی، شعار "امارات بای بای " توجه افراد داخل ورزشگاه را جلب کرده بود.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل امارات با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
ملی‌پوشان کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف کره‌جنوبی بروند. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد