فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کوتاه از جام ملت‌های آسیا

 

فوتبال روز:گفته می شود آندو اگر به انگلیس نرود، به احتمال زیاد با افشین قطبی به شیمیزو خواهد رفت


 

تماشاگران کره‌ای به سبک شمالی
روزنامه‌ای در جریان جام جهانی 2010 نوشته بود که طرفداران کره شمالی که از تیمشان حمایت می‌کنند در حقیقت سربازان ارتش هستند، چون مردم عادی کره شمالی حق سفر به خارج از کشور را، مگر برای کارهای تجاری رسمی ندارند. 250 طرفدار کره شمالی که به قطر آمده‌اند تا تیمشان را تشویق کنند، همه پیراهن‌های آستین‌بلند سفید پوشیده بودند و کراوات زده بودند.
 آنها نه تنها سازمان‌یافته بودند، که از انضباط ویژه‌ای هم بهره می‌بردند، چیزی که باعث می‌شود انسان درباره ماجرای آن روزنامه فکر کند.  

 

جام خلیج فارس را تعطیل کنید
 همانطور که می‌دانید کشورهای حوزه خلیج فارس در غیاب ایران و با مشارکت یکی دو تیم عربی مثل عراق که البته ساحلی هم در خلیج فارس ندارد، تورنمنتی را با عنوان خلیج فارس برگزار می‌کنند که این مسابقات در کشورهای عربی اعتبار خاصی دارد. اما فاصله کوتاه بین جام خلیج فارس با تورنمنت‌های رسمی، باعث شده که انتقادات شدیدی علیه این رقابت‌ها بالا بگیرد.
 منتقدان جام خلیج فارس می‌گویند که این تورنمنت باید برچیده شود، چرا که به سود تیم‌ها نیست. آنها حالا دلیل جدیدی برای مدعای خود یافته‌اند: کویت، قهرمان جام و عربستان سعودی، تیم دوم این جام با شکست‌های متوالی و بدون حتی یک امتیاز از جام ملت‌های آسیا کنار رفتند.  
 
شکست عربستان، تیتر یک روزنامه‌های عربی
 تیم ملی عربستان، که امروز دوحه را به مقصد کشور خود ترک می‌کند، با شکست وحشتناکش تیتر اول تمام روزنامه‌های قطری بود حال آنکه قطری‌ها برای روحیه دادن به تیمشان در مسابقه مقابل ژاپن تمام امکانات خود را بسیج کرده‌اند.
 روزنامه الشرق و دو روزنامه الرای و الوطن هر سه به وداع پنج گله عربستان از این تورنمنت اشاره کرده و تیتر خود را با کلمات تحقیرآمیزی مثل افتضاح زینت داده‌اند. روزنامه انگلیسی‌زبان قطردایجفت هم تیتر سقوط و خروج را برای عربستان انتخاب کرده است. 
 
 نمایندگان بلکبرن و تماشای بازی آندو
آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی ایران به احتمال بسیار زیاد برای بازی فردا به میدان خواهد رفت. او امروز در حالی در کنفرانس مطبوعاتی کنار قطبی نشست که شنیده می‌شود که نمایندگان بلکبرن برای تماشای بازی او به دوحه آمده‌اند. آندو اگر به انگلیس نرود، به احتمال زیاد با افشین قطبی به شیمیزو خواهد رفت. 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد