فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کره جنوبی 4 – هند 1/ کره حریف ایران شد

 

فوتبال روز: کره جنوبی توانست هند را ببرد، اما در نهایت آنها نتوانستند صدرنشین گروه شوند و باید با ایران، صدرنشین گروه D دیدار کنند.

 

کره‌ای‌ها به مراتب بهتر از هند بودند، اما هندی‌ها با دفاع شجاعانه و بخت و اقبال بیشتر از چهار گل نخوردند.

این در حالی است که پارک جی سونگ گفته بود دوست ندارد در مرحله بعد به مصاف تیم ایران برود.

کره در دقیقه 6 اولین فرصت بازی را به گل تبدیل کرد. سانتر لی چونگ یونگ را سوبراتا پل، دروازه‌بان هند دفع کرد، اما جی دونگ وون توانست با ضربه سر توپ بازگشتی را به گل تبدیل کند. هندی‌ها اعتراض داشتند و می‌گفتند که کو جا چئول در جریان این گل توپ را با دست زده است. 

 

در دقیقه 10، چا دو ری از سمت راست گریخت و سانتری روی دروازه حریف فرستاد که گورامانگی مویرانگتم آن را با ضربه سر دفع ناقص کرد، اما در نهایت کو جا چئول با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند.

هند در دقیقه 12 یک گل زد. سونیل چهتری در محوطه جریمه از سوی کواک تائه هوی سرنگون شد و خودش پنالتی حاصل را به گل تبدیل کرد. کواک تائه هوی از محرومیت برگشته بود و جای لی جونگ سو را در خط دفاعی گرفته بود.

پس از آن که ضربه کواک تائه هوی در دقیقه 19 از روی خط دروازه برگشت داده شد، کره در دقیقه 23 به گل رسید. جی دونگ وون روی همکاری عالی با کو جا چئول و پارک جی سونگ این گل را زد. سوبراتا پس از این گل چهار موقعیت عالی را از کره‌ای‌ها گرفت.

او در نیمه دوم هم بارها ناجی دروازه تیمش شد و چند بار هم توپ به تیر دروازه هند خورد، هرچند که در دقیقه 81 سرانجام بار دیگر دروازه هند باز شد. هئونگ مین پشت دفاع هند توپ را گرفت و با ضربه‌ای محکم گل چهارم را زد.

کره با این نتیجه 7 امتیازی شد، و با تفاضل گل کمتر نسبت به استرالیا در رده دوم قرار گرفت. آنها در دور بعد با ایران بازی خواهند کرد.

هند هم با سه باخت از سه بازی در قعر جدول قرار گرفت. البته انتظار نمی‌رفت آنها امتیازی در این رقابت‌ها بگیرند، اما به هر حال بازیکنان هندی نمایش جانانه‌ای مقابل بزرگان آسیا داشتند و با سری بلند به خانه برمی‌گردند. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد