فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی:امیدوارم اولین تیمی باشیم که با 9 امتیاز به دور بعد میرویم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ایران و امارات گفت: اول از همه بگویم که خوشحالم به عنوان تیم اول از گروه صعود کردیم. امیدوارم که بتوانیم 9 امتیازی شویم. ضمن اینکه تیم برای بازی برای یک چهارم نهایی آماده می‌شود. می‌خواهیم با آمادگی کامل به میدان برویم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا ایران با تیم ذخیره‌اش مقابل امارات بازی خواهد کرد گفت: ما تیم اول، دوم، سوم نداریم. ایران یک تیم دارد که من تلاش می‌کنم آنرا آماده کنم و کمک کنم تا مقابل امارات سه امتیاز بازی را بگیریم. سعی می‌کنم از بازیکنانی استفاده کنم تا بتوانند بیشترین کمک را به ما بکنند. 

 

قطبی درباره استفاده از بازیکنانی که یک کارت زرد دارند گفت: ما 23 بازیکن داریم که همه آنها برای من اهمیت دارند. سعی می‌کنم از بهترین بازیکنانم که بتوانند بیشترین کمک را به تیم بکنند استفاده کنم.

قطبی با اشاره به روند آماده سازی تیم گفت: تمام مربیان دوست دارند پاسخ زحمات خود را در جام ملتها بگیرند. ما از 20 ماه پیش تیم را آماده کردیم و توانستیم با نتایجی که بد ست آوردیم مردم را خوشحال کنیم و اعتماد به نفس تیم را بالا ببریم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار مرحله یک چهارم نهایی و دیدار احتمالی با استرالیا که بازیکنان باتجربه‌ای دارد عنوان کرد: اول اینکه من ترجیح می‌دهم فکر نکنم که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. تیم من آماده است تا جلوی هر تیمی بازی کند. استرالیا تیم خوبی است که بازیکنانی در لیگ‌های اروپایی دارد. کره جنوبی هم تیم باکیفیتی است که من آنجا کار کرده‌ام و از این تیم شناخت دارم و آنها را به خوبی می‌شناسم. بحرین هم به نظر من مقابل استرالیا بازی خوبی به نمایش گذاشت. فعلا تمرکزم برروی این است که تیم را آماده کنم تا مقابل هر تیمی که قرار بگیرد نتیجه لازم را کسب کند و پیروز شود. 

قطبی درپاسخ به این سوال که در صورت رویارویی با استرالیا باز هم از بازیکنان جوان استفاده خواهید کرد گفت: ما 23 بازیکن خوب داریم اما انتخاب 11 بازیکن برای دیدار یک چهارم نهایی مقابل هر تیمی که باشد کار بسیار دشواری است.

افشین قطبی درباره آینده‌اش بعد از جام ملتها و حضور در تیم شیمیزو اسپالس هم عنوان کرد: لیگ ژاپن از بهترین لیگ‌های آسیاست که از لحاظ ساختار فنی و نرم افزاری شرایط خوبی دارد و تمام موارد حرفه‌ای در آن رعایت می‌شود. 

قطبی درپاسخ به این سوال که ْآیا بازیکنانتان را برای ضد فوتبال احتمالی از سوی حریفان آماده کرده‌اید یا خیر گفت: یکی از موفقیت‌هایی که در تیم ملی داشته‌ایم بالابردن اعتماد به نفس و روحیه بردن است. کار سختی داشتم که بتوانم بازیکنانی را که ذهنشان مشغول است را در زمین متمرکز کنم. کار دشواری داشته و دارم. بازیکنان باید در زمین به موقع حمله کنند و هنگام دفاع این کار را انجام دهند. می‌خواهیم با حفظ روحیه پیروزی بازیکنان قهرمانی را پس از 35 سال به مردم ایران هدیه دهیم. 

سرمربی تیم ملی درباره‌ی حضور پدرش در ورزشگاه عنوان کرد: حضور او باعث افتخار من است. پدرم برای من زحمت زیادی کشیده و حالا از موفقیت من خوشحال می شود.

وی در ادامه افزود: یکی از فاکتورهای مهم برای موفقیت یک تیم ساماندهی تیمی است. ما بهتر از این هم می‌توانیم باشیم. بازیکنان به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند حریفان را شکست دهند. این دو بازی به ما خیلی کمک کرده تا بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم. ضمن اینکه بازیکنان هم می‌دانند که اینقدر بازیکن خوب در تیم ملی وجود دارد که اگریک بازیکن خوب نباشد بازیکن دیگر جای او را می‌گیرد. 

افشین قطبی در حاشیه نشست خبری از پیشنهاد مصاحبه یکی از خبرنگاران ایرانی که نابینا بود به گرمی استقبال کرد و به او گفت: خودت را در آیینه دیده‌ای که چقدر خوشگل هستی ؟! 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد