فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

چراغ سبز دایی به جادوگر/دایی:حضور کریمی در پرسپولیس غیرممکن نیست

 

فوتبال روز:این روزها خبرهای متفاوتی در خصوص حضور علی کریمی در پرسپولیس شنیده می‌شود. این در حالی است که جادوگر در سال‌های گذشته رابطه چندان خوبی با دایی نداشته و همین موضوع باعث شده تا خیلی‌ها بگویند که امکان بازگشت کریمی به پرسپولیس وجود ندارد.

 

البته دایی و کریمی در چند ماه اخیر چند بار در مصاحبه‌هایشان با الفاظ مثبتی در مورد یکدیگر حرف زدند و شاید اتفاقاتی که در نهایت منجر به بازگشت کریمی به پرسپولیس شود. در این میان علی دایی هم در آخرین مصاحبه‌اش نسبت به حضور کریمی در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده هر چند که در این مورد به صورت قاطعانه صحبت نکرده است. 

 


دایی در مورد شایعه حضور کریمی در پرسپولیس می‌گوید:« من همیشه براساس آن چیزی که به صلاح پرسپولیس است تصمیم می‌گیرم. بارها گفته‌ام که کریمی از نوابغ فوتبال ایران است و او را خیلی دوست دارم ولی همیشه این را هم گفته‌ام که پرسپولیس را از همه چیز بیشتر دوست دارم و همیشه کاری را انجام می‌دهم که به صلاح تیم ما باشد. اگر قرار باشد کریمی به پرسپولیس بیاید نمی‌توانیم از او در لیگ برتر استفاده کنیم و تنها می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا از توانایی‌های بالای این بازیکن استفاده کنیم.» 


 وقتی از دایی پرسیده می‌شود تا چه حد امکان حضور کریمی در پرسپولیس وجود دارد می‌گوید:« وقوع هر اتفاقی در این مورد غیرممکن نیست. با این حال ما باید به یک جمع‌بندی واحد برسیم و ببینیم که صلاح پرسپولیس در چیست، بنابراین اجازه بدهید فعلا در این مورد بیشتر صحبت نکنم تا در آینده همه چیز مشخص شود.» 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد