فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آیا مصطفی دنیزلی سرمربی تیم ملی می شود؟

 

فوتبال روز:شایعات به گوش رسیده از ساختمان فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق پاس و پرسپولیس که محبوبیت خاصی در ایران دارد گزینه اصلی فدراسیون است و حتی مسولان فدراسیون با توافقات ابتدایی با او رسیده اند.


 

مهدی تاج، عضو پرنفوذ فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر نام سرمربی تیم ملی امید را اعلام کند ناخودآگاه اسم سرمربی تیم بزرگسالان هم لو می رود. این صحبت های تاج در واقع با مصاحبه های علی کفاشیان تناقض دارد چرا که مصاحبه تاج نشان می دهد آنها در مورد سرمربی تیم امید و بزرگسالان به نتیجه رسیده اند اما فعلا نمی خواهند اسم مربیان را اعلام کنند.
 در این میان کفاشیان هم مدام می گوید که با هیچ گزینه ای مذاکره نکرده تا شاید فضا را آرام کند. وقتی تاج می گوید اگر اسم سرمربی امید را اعلام کنیم سرمربی بزرگسالان هم لو می رود باید نتیجه گرفت که ملیت سرمربی مورد نظر فدراسیون یک موضوع کلیدی محسوب می شود و احتمالا آن کشور از لحاظ در اختیار داشتن مربیان سرشناس چندان غنی نیست به همین دلیل اگر سرمربی تیم امید معرفی می شد به احتمال فراوان با توجه به ملیتش رسانه ها می توانستند حدس بزنند که مربی تیم بزرگسالان چه کسی است؟  

شایعات به گوش رسیده از ساختمان فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق پاس و پرسپولیس که محبوبیت خاصی در ایران دارد گزینه اصلی فدراسیون است و حتی مسولان فدراسیون با توافقات ابتدایی با او رسیده اند.
 در این میان باید منتظر گذر زمان باشیم و برخی از ساختمان فدراسیون خبر می دهند که این مربی ترکیه ای بعد از جام ملتها به ایران می آید تا قراردادش را امضا کند.
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد