فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جریمه 10 میلیونی شیث و 5 میلیونی محمد؛ حقیقی در لیست انتظار

 

فوتبال روز:دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس از صدور احکام انضباطی برای مدعوین به این کمیته خبر داد.

 

منصور بیک محمدلو دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات احکام صادره در مورد بازیکنان این تیم، گفت: غیر از علیرضا حقیقی و زکی‌خانی که با همانگی باشگاه در این جلسه حضور نداشتند، بقیه مدعوین با حضور در جلسه کمیته انضباطی، دفاعیات خود را مطرح کردند و اعضاء این کمیته، پس از استماع این دفاعیات، آراء خود را به اتفاق اعلام کردند.
دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: براساس رای اعضای کمیته انضباطی، شیث رضایی به دلیل عدم رعایت شئونات حرفه‌ای و اخلاقی در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی، به صد میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی با درج در پرنده محکوم شد. مجتبی شیری به دلیل مشاجره لفظی در تمرینات درفشی‌فر به بیست میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی با درج در پرونده، علیرضا محمد به دلیل مشاجره لفظی در تمرینات تهران و ترکیه به پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم شدند.

بیک محمدلو گفت: مازیار زارع و امیرحسین فشنگچی که به ترتیب به دلیل درگیری در بازی با مس کرمان و همچنین درگیری در بازی مقابل صبای قم و دریافت کارت زرد به کمیته انضباطی دعوت شده بودند، با توجه به رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و جریمه نقدی، هر دو این بازیکنان به پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی، از طرف کمیته انضباطی باشگاه، تنها به توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم شدند.
وی خاطر نشان کرد: سپهر حیدری به دلیل مشاجره لفظی در ترکیه، تذکر شفاهی دریافت کرد و علیرضا نورمحمدی که به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی برابر مس کرمان در جلسه کمیته انضباطی حضور یافته بود، پس از ارائه دفاعیات خود، تبرئه شد. رای رحمان احمدی نیز پس از حضور علیرضا حقیقی در جلسه و ارائه دفاعیات از سوی این بازیکن، صادر خواهد شد.

بیک محمدلو همچنین از صدور احکام سرمربی تیم امید و یکی از بازیکنان تیم فوتسال خبر داد و افزود: منوچهر عبدالله‌نژاد سرمربی تیم امید نیز به دلیل انجام مصاحبه‌ای که منجر به ایجاد حاشیه برای باشگاه شده بود، تذکر شفاهی دریافت کرد. مهران رضاپور بازیکن تیم فوتسال نیز به دلیل ترک تمرینات بدون هماهنگی مربی، به 3 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم شد.
دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به تشکیل جلسه آینده کمیته انضباطی در روز سه‌شنبه هفته جاری، گفت: با توجه به اینکه علیرضا حقیقی و حامد زکی‌خانی نتوانستند در جلسه روز شنبه شرکت کنند، کمیته انضباطی روز سه‌شنبه تشکیل جلسه خواهد داد تا پس از استماع دفاعیات آنها، رای خود را درباره این دو صادر کند.
براساس آئین‌نامه انضباطی باشگاه در صورت اعتراض بازیکنان ظرف مدت قانونی قابل طرح در کمیته استیناف باشگاه است. 
 

 

زارع و فشنگچی جریمه نشده اند/ تلویزیون هم اشتباه کرد 

بر خلاف اخبار منتشر شده در سایت های خبری مازیار زارع و امیرحسین فشنگچی از سوی  کمینه انضباطی باشگاه پرسپولیس جریمه نشده اند. بعد از صدور آرای مربوط به بازیکنان پرسپولیس .بیشتر منابع خبری  ورزشی و حتی بخش خبر ساعت 45/18تلویزیون اعلام کردند دو بازیکن فوق هرکدام 5 میلیون تومان جریمه شده اند اما در رای باشگاه پرسپولیس مشخصا آمده زارع و فشنگچی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 5 میلیون تومان جریمه شده بودند دیگر توسط باشگاه جریمه نشده و تنها به توبیخ کتبی در پرونده محکوم شدند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد