فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هاشمیان: در انتخاب کاپیتان حتی به خودم هم رأی ندادم

 

فوتبال روز:وحید هاشمیان مهاجم پرسپولیس در تمرینات روز شنبه آسیب دید و همین موضوع باعث شده تا او فعلا زیرنظر پزشک پرسپولیس مراحل درمانی را پشت سر بگذارد.

 

هاشمیان در گفت‌وگو یی در مورد وضعیتش می‌گوید:«‌من در برخوردی که با یکی از بازیکنان داشتم از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شدم و در حال حاضر زیرنظر پزشک تیم فیزیوتراپی و دیگر مراحل درمانی را انجام می‌دهم تا آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شود.»
هاشمیان در مورد اوضاع فعلی پرسپولیس ادامه می‌دهد:« بازیکنان در این روزها با انگیزه بیشتری تمرین می‌کنند و یک اردوی دیگر هم در پیش داریم تا آمادگی آنها بیشتر شود. در ترکیه هم اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه هم انجام دادیم که فکر می‌کنم نتیجه‌اش چندان مهم نبود و نکته حائز اهمیت این است که کادرفنی اهدافش را در این اردو پیاده کرد.» 

 

قبل از انتخاب کاپیتان پرسپولیس این موضوع عنوان شد که علی دایی قصد دارد بازوبند را به هاشمیان بدهد وحید در این خصوص تأکید می‌کند:« از این موضوع که شما می‌گویید اطلاع خاصی ندارم ولی الان کاپیتان تیم انتخاب شده و تصمیمی که بازیکنان گرفته‌اند قابل احترام است. من حتی برای انتخاب کاپیتان در حالی که سه گزینه می‌توانستیم انتخاب کنیم به خودم رأی ندادم و معتقدم خیلی مسائل دیگر وجود دارد که مهمتر است و باید به موفقیت پرسپولیس فکر کنیم.»
 او در پایان حرف‌هایش در مورد تیم ملی می‌گوید:« خوشحالم که ایران دو برد با ارزش را به دست آورد ولی معتقدم که تیم ملی در مرحله حذفی کار بسیار سختی را در پیش دارد. ما باید در این مرحله خیلی باهوش باشیم تا بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم.» 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد