فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی دوست دارد جادوگر بیاید اما دایی مخالف آمدن کریمی است

 

فوتبال روز:بعد از جدایی کریمی از استیل آذین خبرهای متفاوتی درخصوص تیم جدید او مطرح می شود که معمولا براساس حدس و گمان بوده و در آخر توسط این بازیکن تکذیب می شود.

 

خبر بیرون ماندن کریمی از فوتبال آنقدر برای رسانه ها مهم است که هر روز بسیاری از سایت ها و روزنامه ها به دنبال آخرین اخبار از وضعیت او هستند و گویا رقابت شدیدی در رسانه ها بوجود آمده تا در نهایت یک سایت خبری یا یک روزنامه تیم جدید کریمی را اعلام کند. او یک فوتبالیست با استعداد و تواناست اما کریمی مدتهاست که از دوران اوج فاصله گرفته و امسال هم فصل ناامید کننده ای داشت.   

 

این روزها اخبار متفاوتی در مورد او شنیده می شود. یک نفر می گوید او به امارات می رود دیگری می گوید او قرار است به فوتبال امارات برگردد و برخی هم از حضور کریمی در پرسپولیس حرف می زنند. کاشانی، سرپرست پرسپولیس علاقه خاصی به کریمی دارد و بعد از جدایی جادوگر که در زمان مدیریت عباس انصاری فرد اتفاق افتاد چند بار تلاش کرد تا این بازیکن را به پرسپولیس برگرداند اما موفق نبوده است. 


 هر چند پرسپولیس برای بازیهای لیگ برتر نمی تواند کریمی را جلب کند اما این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای جذب کریمی ندارد. در این میان کاشانی هم تمایل زیادی به حضور این بازیکن در پرسپولیس دارد اما در نهایت علی دایی به عنوان سرمربی تصمیم نهایی را خواهد گرفت. هر چند روابط دایی و کریمی در سالهای اخیر به شدت نوسان داشته اما در مجموع باید گفت که آنها شخصیت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و بی جهت نبود که کریمی حدود شش ماه پیش در مصاحبه ای مفصل با یکی از روزنامه ها گفت:« نرفتن من به پرسپولیس هم به نفع خودم است هم به نفع دایی.»  


شاید دایی و کریمی به خوبی می دانند که نمی توانند با هم کار کنند اما فوتبال ایران همیشه سرشار از اتفاقات عجیب و غافلگیر کننده است اما شاید یکی از این اتفاقات بازگشت جادوگر به پرسپولیس باشد. البته دایی که میان فوتبالی ها شخصیتی تقریبا خشک دارد معمولا با بازیکنانی مثل کریمی نمی تواند کنار بیاید و حتی نزدیکان شهریار خبر می دهند که او تمایلی برای جذب کریمی ندارد و در این شرایط نمی خواهد با بازگشت جادوگر موافقت کند. بهتر است چند روز منتظر باشیم تا ببینیم سرنوشت کریمی به کجا خواهد رسید. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد