فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بازهم سوتی های خیابانی/ گزارشگر یا سوهان اعصاب

 

فوتبال روز:جواد خیابانی گزارشگر شبکه سوم سیما که برای گزارش بازیهای جام ملتها به دوحه سفر کرده است باز هم سوتی داد.......

 

گگللللللللللللل .....نه...نه....نهههههه!!
گل نبووووود!...کریم عصبانی نشو...کریم نباید این کارا رو بکنی!!!!!....داور می‌خواد کارت بده...نه داور کارت نده!!!
تعجب نکنید این خنده‌دارترین و تاسف‌برانگیزترین جملاتی بود که در ابتدای بازی ایران و کره شمالی از زبان خیابانی در قامت گزارش‌گر کهنکار بیرون آمد و تماشاچیان تلویزیونی را در حیرت گزارش آماتورگونه صحنه بوجود آمده انگشت به دهان کرد. 


این اظهارات به این جا ختم نشد وی در ابتدای بازی دائم می‌گفت: این بازی خانگی را ایران باید ببرد ... . بعد هم برای آنکه سوتی خود را به نوعی توجیه کند گفت: همه‌جا سرای ماست!
خیابانی یا معنای این جمله را نمی‌داند یا آنکه هنوز تو زمان قاجار سیر می‌کند و بر این باور است که هنوز قطر جزئی از خاک ایرانه... 

 

خیابانی همچنین نظرات فنی هم میداد که اگه ما بجای کفاشیان بودیم اونو به عنوان جانشین قطبی انتخاب میکردیم و ملت خوشحال میشدند مثلا این نظر فنی رو ببینید: 

بچه ها باید بدوند با دویدن کره را میبریم!!!!!!! 


از اینها بگذریم در ابتدای بازی ۱۰دقیقه فقط مختصات جایگاه خودشو توضیح می‌داد و حوادث بازی را نسبت به جایگاهی که نشسته متر می زد تا جایی که زمان سپری شده از بازی را به شکلی عجیب و غریب اعلام کرد: ۱۲ دقیقه و ۲۶ دقیقه از بازی گذشته!!!
هیچ کس نبود این خیابانی رو از برق بکشه! 


هنرنمایی‌های خیابانی به حرف‌های حین بازی ختم نشد. در پایان از ذوق پیروزی تیم ملی نتوانست احساسات خود را کنترل کند و گفت: بشینید خونتون دست بزنید!  

 

با این وجود او این بار هم مثل روال بازی های قبلی جملاتی را استفاده کرد که قطعا برای خیلی از بینندگان تلویزیونی جالب بود. مثلا وقتی توپ به هادی عقیلی رسید گفت:« امروز ، روز میلاد هادی عقیلی بود که این میلاد را به او تبریک می گوییم ، امیداوریم که گل هم بزند!» 

 

جالب تر از همیشه این است که جواد خیابانی به عنوان یک گزارشگر در بحث داوری هم شرکت می کند و بارها در مورد خطاها و افسایدهای بازی ایران و کره اظهار نظر کرد. هرچند بعد با پخش تصویر اهسته بازی به اظهار نظر اشتباه خود پی می برد.

جواد خیابانی همچنان در گزارش خود به جایی که برای او در نظر گرفته شده اشاره می کند.(من الان دقیقا روبه روی احسان هستم (احسان حاج صفی). دقیقا همین جایی که توپ الان فرود آمد.

او به تازگی اسم جدیدی را برای غلامرضا رضایی مهاجم تیم ملی و پرسپولیس انتخاب کرده ! و دقیقا از بازی پرسپولیس و ملوان تا به امروز، غلامرضا رضایی را "غلامرضایی" خطاب می کند.
 

*اینجا مثل تهران نیست که خواهش کنیم تصویر و دوباره پخش کنن

*"بازی درگیرانه ای بود " چند لحظه بعد "بازی درگیری زیادی نداشت"!! 


*بزن کریم ،بزززززززززن 


*دقیقه ۷۵ بازی ولی کاش دقیقه نود بازی بود!

و البته در یکی از صحنه ها که مهدی رحمتی شوت سنگین بازیکن کره ای را گرفت، گفت:« مثل یک سنگربان از دروازه تیم ملی دفاع می کنه!» حتما آقا جواد انتظار داشته تا گلر تیم ملی مثل یک مهاجم از سنگر تیم ملی دفاع کند.

در این لحظه داور صدای سوت خود را به علامت پایان بازی به صدا در می اورد و جواد با صدایی بلند این جمله را به زبان می آورد: و پایان بازی صعود تیم ملی ایران به دور بعد و به افتخار سرود تیم ملی(کمی مکث)... تبریک این پیروزی بزرگ (اهنگ معروف ایران ایران پخش می شود)

البته وقتی خبرنگاران در دوحه در این باره با خیابانی حرف زد او در جواب همان پاسخ همیشگی اش را تکرار کرد:« بگو این قدر علیه من بنویسه تا جونش در بیاد! 


شانس با خیابانی یار است که بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان با برد به پایان می‌رسد چراکه نحوه گزارشگری وی همانند سوهانی است روی اعصاب ملت و کسی نیست این واقعیت را به وی گوشزد کند. البته شاید مدیران تلویزیونی ما نیز چنین گزارش بی‌حاشیه و پرت و پلایی را می‌خواهند که نتواند مانند گزارش‌های فردوسی‌پور با قیاس کارشناسانه نحوه مدیریت فوتبال کشور را به چالش بکشد. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد